Ik zie op beide testen een streep, zonder te turen. Wellicht licht het er gewoon aan of je met een laptop/pc of een telefoon op ZP kijkt. Met mijn telefoon zie ik je streepjes goed hoor! Spannend, ik duim voor je dat ze gaan oplopen.
Geen idee, valt mij ook op dat ze vaak erover begint. Misschien heeft ze iets tegen de Action? Op de onderste zie ik wat ts. Heb je nog getest vandaag?
Geen idee wat ze er op tegen heeft, want daar heeft ze nog nooit antwoord op gegeven.. Nu on topic: Ik zie op alles al een streepje dus hopelijk knalt hij snel! Spannend!
Ik zie ook een streepje hoor ...Spannend! Even off topic: Ik heb ook negatieve ervaring met de action testen. Streepjes, terwijl ik toch echt niet zwanger was...Maar goed, iedereen heeft weer andere ervaringen, dus laten we ieder in z'n waarde laten en zelf ervaren wat wel of wat niet werkt ...
Helaas vandaag ongesteld geworden. Was er best verdrietig van moet ik eerlijk zeggen, maar had er al geen goed gevoel over, want had gisteren erge buikpijn en lage rugpijn. Test was vanochtend nog heel erg licht streepje. Op naar de volgende ronde!
Ah lees het nu pas ...Wat jammer, en ik snap helemaal dat je baalt... Heel veel succes de volgende ronde!