Geen menstruatie maar iets anders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nieuwbie, 18 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Hallo dames,

    Ik ben nieuw en was erg benieuwd naar jullie idee of verhalen. Ik lees wel altijd bericht van deze pagina. Erg behulpzaam!

    Wat het geval is. Ik ben 3 dagen overtijd. Ik had afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Die donderdag ervoor begon het met donker bruine afscheiding. Echt niet veel en mijn menstruatie zet ook niet door. Normaal heb ik dit voor en na mijn menstruatie. Ik heb het nu al om de paar dagen een beetje en soms hele dagen niks.

    Ik dacht eerst dat ik misschien een keer ovulatie had overgeslagen of dat ongi weer verlaat zou zijn. Mijn borsten zijn sinds het weekend wel wat gevoeliger geworden (zoals het altijd is met ongesteldheid) en heb ik mijn vertrouwde ongesteldheidshumeur ook gekregen. Hierdoor dacht ik: aaah daar gaat het komen, maar nog steeds dus niks.

    ik heb zo een test gedaan: negatief
    Ma weer een test gedaan direct nadat ik wakker was geworden maar ook negatief

    Op het moment snap ik niks van mezelf en mijn lijf want heb dit nog nooit meegemaakt.

    ik heb geen vaccin gehad of heb stress(denk ik haha)

    iemand dit ook meegemaakt?

    groetjesssss
     
  2. Mayaa

    Mayaa Lid

    4 feb 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hi Nieuwbie,

    Ik heb normaal ook een regelmatige cyclus, maar laatst ook bruine afscheiding (al 3 dagen na DPO). Op mijn verwachtte ongesteldheidsdag natuurlijk getest, maar negatief. Ik werd uiteindelijk 2 weken overtijd pas ongesteld. Dus 3 dagen overtijd valt nog mee.

    Weet je inmiddels al meer?

    ik snap ook niks meer van mijn lichaam. Ik had ook een ronde met weer bruine afscheiding, en meer dan een week eerder ongesteld geworden..
     
  3. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Hé Mayaa,

    Ik ben uiteindelijk vijf dagen erna ongesteld geworden. Ik denk dat dit voortaan is hoe het gaat als ik weer moet worden. Heb het namelijk nu weer maar weer net iets anders. Ik heb nu ander half week geleden lichtbruine/crème afscheiding gehad en sinds daarna niks meer. Moet dit weekend ongesteld worden. Leer steeds meer van mijn lichaam na mate ik ouder word!
     
  4. Mayaa

    Mayaa Lid

    4 feb 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Toch baal je he als je ongesteld wordt, dan hoop je stiekem dat de zwangerschapstesten niet kloppen. Ik hoop dat het deze ronde misschien raak is voor je! Spannende tijd weer!
    Bij mij gaat weer een ronde voorbij helaas: normaal heb ik een positieve ovulatietest op dag 17, maar ik had t nu al opeens op dag 12!:eek: We waren dus te laat met “klussen”. Hopelijk kan je ook van mijn fouten leren :) ik had gewoon eerder moeten testen, voor de zekerheid.
     
  5. Mayaa

    Mayaa Lid

    4 feb 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Het is nu dag 14 en de ovulatietest is alwéér positief. Op dag 12 had ik 3x getest, eerste positief, en daarna werd het steeds negatiever. Dus ik dacht dat dat het was. Er is weinig te vinden hierover (behalve op forums). We gaan het zo maar eens gezellig maken hier, ben blij dat we toch nog een kansje krijgen:thumup: maar ik vind het wel raar dat ik dus 2x een positieve ovulatietest had.
     
  6. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Hé! Ja best wel ook al heb ik me er bij neergelegd dat het niet gebeurd. Heb van alles geprobeerd maar wil niet lukken. Het levert me op het moment alleen maar stress op en onderzoeken stel ik uit omdat ik bang ben voor het antwoord. Stom hè.

    goh bijzonder van je test! Kan het zijn dat je andere eierstok nu een eitje heeft afgevuurd? Haha. Wie weet!
     

Deel Deze Pagina