Geen menstruatie, maar negatieve test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vol Verwachting, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vol Verwachting

7 nov 2007
    25
    0
    0
    Haarlem
    Wie heeft dit ook meegemaakt, zo niet dezelfde ervaring?

Ik had afgelopen maandag mijn menstuatie moeten krijgen en tot op heden is deze uitgebleven. Ik heb zowel maandag als dinsdag getest met een negatieve uitslag. Hoe kan dit/wat betekend dit?

Ik heb de gehele maand iedere dag gevreën, soms zelfs twee keer. En bij mijn vorige zwangerschappen was ik direct zwanger. En kon op de dag van menstruatie normaal testen.

Mijn cyclus is normaal (28 dagen) en ben verder goed gezond. Vertel, wie kan mij wijzer maken.......? :rolleyes:

2. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Hi,

ik ben nu ook 2 dagen overtijd en heb net een test gedaan. Negatief dus :( . Eerste cyclys 24 dagen, kan misschien dat het nu langer is, ik heb geen idee. Als ik het over een paar dagen nog niet ben, dan maar weer testen. Ik weet dat het moeilijk is maar je moet het maar even afwachten.
    Als het te lang wegblijft, misschien langs de huisarts...

In ieder geval veel suc6 en hoop dat het positief voor je is ;)

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ben je net met de pil gestopt?

Dan kan het zijn dat je nog niet je normale cyclus hebt..

Succes!

4. Niet meer actief

Hoi

Dit komt me heel bekend voor.
    Ik had het ook dat ik 6 dagen overtijd negatief testte. Dacht dat het nog aan het ontpillen was, maar toen ik een week later nog niet ongesteld was heb ik nog een test gedaan. Deze was met 13 dagen wel positief.

Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan best zijn dat als je volgende week nog niet ongesteld bent en je nog een test doet dat deze wel positief is.

Enige wat je nu kunt doen is afwachten.

Succes

5. Vol Verwachting

7 nov 2007
    25
    0
    0
    Haarlem
    Ik heb eind September mijn Mirena spiraal laten verwijderen. Het voordeel hiervan is dat je cyclus niet weer op gang hoef te komen. Het hormoon zat alleen plaatselijk en niet zoals bij de pil door het hele lichaam.

Daarom snap ik ook niet dat het allemaal zo moeizaam gaat. Ik hou het bijna niet meer!

Mijn huisarts is op vakantie t/m volgende week en om hiervoor naar een vervanger te gaan gaat een beetje ver. Ben immers geen spoedgeval ofzo.

Wat denken jullie, gaat dit de goede of juist de verkeerde kant op?

Deel Deze Pagina