geen menstruatie na curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naan, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naan

naan Nieuw lid

7 jun 2008
    2
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik ben ruim 3 maanden gecurreteerd maar nog steeds geen teken van ongesteldheid. Ik was 10 weken zwanger toen het mis ging. Een miskraam kwam niet spontaan opgang, toen is na 3 weken besloten te curreteren. En dat is nu ruim 3 maanden terug. Heeft iemand dit meegemaakt? Komt het door mijn leeftijd? Ik ben nu 39 jaar. En wil zo graag nog een kindje. Graag jullie advies en commentaar

2. EssieErie

EssieErie Lid

27 apr 2008
    37
    0
    0
    werkster
    Ik heb 8,5 week geleden een miskraam gehad, niet gecurruteerd gelukkig, maar wel nu, na die 8,5 week pas vandaag weer ongesteld. Huisarts vertelde me dat dit wel normaal was.... Succes!

3. Witte

Witte Lid

11 mrt 2008
    97
    0
    0
    Ik heb hetzelfde gehad, ben terug gegaan naar de gyn en er waren placenta resten achtergebleven. Dus opnieuw curretage. Ga voor de zekerheid ook terug anders. Succes.

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi naan,

Misschien is het inderdaad verstandig om eens contact op te nemen met de huisarts of gyn
    Die kunnen misschien nog eens een echo doen om te kijken of het daadwerkelijk allemaal wel schoon is van binnen
    Want zo alng niet ongi lijkt me niet best hoor meis, en natuurlijk ook vreselijk lang om zo lang te moeten wachten op een nieuwe kans, gewoon ff bellen hoor!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi Naan,

Ik was ook tien weken zwanger toen ik gecurreteerd werd en was na zeven weken weer ongesteld. Ik kan me nog herinneren hoe lang ik dat al vond duren, dus het moet voor jou helemaal lastig zijn. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de dames boven mij, namelijk even bellen met de gyn. Mischien nog een echo om te kijken of je helemaal schoon bent, en kun je pillen krijgen om het op te wekken. Sterkte met alles!

6. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    hoi hoi,

Ik ben twee jaar geleden gecurreteerd, ik was 8 weken zwanger. bij mij duurde 6 maanden voordat ik uiteindelijk ongesteld werd.
    Mijn gyn zeide dat het komt doordat mijn horm.huishouding nogal in de war is en de tijd nodig had om weer goed te functioneren na de zwangerschap ook al was het 8 weken.

Naan, wees dus niet ongerust, het komt wel, gun je lichaam de tijd om weer op adem. Ik was ook net als jij bezorg, ik vertrouwde het niet en ging vaak naar Ha en gyn.
    Ik wens je sterkte en hoop dat je alsnog de :evil: krijgt.

Deel Deze Pagina