Weet niet of ik dit in het goede topic plaats, maar vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en voor het eerst met een vruchtbaarheidskliniek gebeld. Ik wil namelijk al heel lang mama worden, maar kom de juiste partner niet tegen. Inmiddels loop ik al tegen de 34 en mijn kinderwens is sterker dan mijn partnerwens. En als ik nog jaren blijf twijfelen over het een vruchtbaarheidsbehandeling ben ik straks te laat... Dus vandaag eens telefonisch wat info in gewonnen. Klinkt op zich goed allemaal, maar ik durfde nog geen intake afspraak in te laten plannen. Vind het toch nog doodeng! Wil de info even laten bezinken en nog wat info opvragen deze week bij mijn zorgverzekeraar. Wie heeft ervaring met het alleenstaand zwanger worden via een donor??
Hoi ik kom even een berichtje plaatsen .... ik heb zelf een clubje meiden die of aan kid doen met partner of zonder partner wij lopen allemaal bij het amc jenkan je beter alvast inschrijven er is namelijk een wachtlijst en zodra je wachttijd erop zit kom je pas voor intake dat is dan dus 9 maanden later dus als je het wilt moet je er wel vanuit gaan dat je pas volgend jaar kan starten en op dit moment is er bij ons in de topic 1 zwanger via een donor zonder partner je kan ook met onze dames prayen moet even naar mmm clubs en dan kid in het amc wie nog meer daar zitten wij allemaal
Ik ben een bammer van een lief meisje. Donor komt uit Denemarken (niet anoniem). De iui heeft plaatsgevonden in het maasstad, daar was geen wachtlijst. De beste beslissing die ik ooit heb genomen!!!
Oh wat goed om te horen tjiptjap!! Hoe oud is je dochtertje nu? En hoe lang duurde het voordat je zwanger raakte?
Mijn dochtertje is nu vijf maanden oud. Ik heb eerst thuis 3 keer zelfinseminatie geprobeerd, daarna naar de huisarts gegaan en doorverwezen naar het ziekenhuis. Bij de derde keer iui was het raak. Alles bij elkaar ben ik ongeveer een jaar bezig geweest, ik was 32 toen ik zwanger raakte.
hoi ik ben begin deze maand 40 geworden, en had net als jij een kinderwens. en ook nooit de ware tegen gekomen of het werd niks, het was nu of nooit eind april nijgeertgen opgebeld (heel spannend)kon na 3 weken al terecht, ik dacht voor een informatie gesprek. maar ik had al gelijk een gesprek met de gynaecoloog en psychiater, viel heel erg mee de eerste keer ze waren heel aardig. ik heb eind oktober mijn eerste iui gehad, mijn moeder gaat meestal met me mee, die vind het bijna nog spannender dan ik maar ook heel leuk voor mij ik had geen wachttijd na alle gesprekken moest ik wel twee maanden wachten, tot ze een donor voor me hadden gevonden. groetjes izzy
Oh wat spannend Izzy! Hoe vind je het daar in NijGeertgen? En heb je een donor uit Denemarken? Tot nu toe lijkt NijGeertgen de enige met een acceptabele wachttijd. Dus misschien ga ik daar ook voor. Maar ik vind het nog heel spannend. En ben bang niet de juiste keuze te maken ofzo.
hoi miekkie nee ik heb geen donor uit Denemarken. ik heb voor hun donorbank gekozen, normaal is dit alleen voor wedezijkering maar om dat ik de maxime leeftijd van eicel doneren al voorbij was. kon ik er wel gebruik van maken. als ik wel als ambassadeur wil zijn. dit houdt in hun promoten over eicel en spermadonatie. ik ben zelf erg tevreden over nijgeertgen.