Geen menstruatie..niet zwanger..maar wel een dikke buik :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aphrodite82, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite82

16 jun 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff.....al vanaf maart geen menstruatie. Vanaf mei ben ik gestopt met het aanschaffen van zwangerschapstesten...allemaal negatief.
    Ik ben doorgestuurd naar de gynaecoloog waar ik pas 9 juli terecht kan en vandaag heeft mn vriend zijn sperma ingeleverd voor testen.
    Het vreemde is dat ik dikker begin te worden....met de nadruk op mijn buik. Ik ben nagegaan of het misschien aan mijn voeding ligt, maar zoveel eet ik niet en eet 3 maaltijden per dag..en gezond ook nog. Zo nu en dan krijg ik een soort kramp in mijn onderbuik die na een paar seconden weer weg trekt. Ik kan nog een keer een zwangersschapstest halen, maar kijk er tegen op om weer een negatief resultaat te krijgen.

Zucht, moest het even van me afschrijven....

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    lijkt alsof je mij beschrijft de 1e maanden dat ik gestopt was met de pil....

werd ook niet ongi...negatesten...krampen en steken....dikkere buikomvang....niet zwaarder...

Ik bleek PCO te hebben, hoeft natuurlijk voor jouw niet...succes bij de gyn!!

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ken het helaas.. eerste maand dat ik was gestopt sloeg ik een maand over.. ben toen ook dikker geworden bij mn buik, krampen, steken, alles deed zeer..
    Bij mij was het ontpillen en een cyclus overslaan.
    Ik was toen naar een plaatsvervangende huisarts geweest en die feliciteerde me met mn zwangerschap.. lompe boer...
    had tig negatieve testen en na 48 dagen werd ik eindelijk weer ongesteld..

Succes bij de gyn!! sterkte met de onzekerheid!

4. Aphrodite82

16 jun 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL

Jeetje wat een lompe boer inderdaad. Dat is zo ondoordacht van hem.

Ik ben in September vorig jaar gestopt met de pil. Mijn periode wou tot eind februari niet komen dus hij heeft in overleg met de gyn medicatie voorgeschreven waardoor alles op gang zou komen. Na mijn periode (1 tot 4 maart) is er niks meer gebeurd. Ik zit nu op 87 dagen

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    ah getsie 87 dagen onzekerheid :(
    Ik hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen bij je want dit is niks.

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Jeetje, dat is echt niet leuk!!! 87 dagen... Lijkt me heel frustrerend voor je, ik hoop voor je dat het snel weer op gang komt allemaal. Hoe lang ben je aan de pil geweest?

Liefs,

Mrs Hair

7. Aphrodite82

16 jun 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ongeveer 12 jaar aan de pil geweest. De reden dat ik de pil nam was om mijn periode regelmatiger te maken. De HA zei dat ik nu ook misschien onregelmatig ben geworden, maar lijkt me sterk dat ik vanaf september 1 keer ongesteld (mede door medicatie) ben geworden.

Ik heb vanaf het internet dat het gemiddeld 6 a 10 weken duurt voordat alle stoffen uit het lichaam is.

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik ben wel in buikomgang aardig toegenomen,maar heb al 3 keer me ongi gehad sinds het stoppen met de pil. Moet ik me dan ook zorgen gaan maken over PCO?

@ Aphrodite82, sterkte met de onzekerheid.

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Babbel vanaf wanneer ben je gestopt met de pil?

Polycysteus-ovariumsyndroom - Wikipedia

Staat wat meer informatie over PCO.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    met jouw cyclus...nee niet echt..

maar als vorige cyclus van ts al niet op gang kwam...en ze nu weer op dag 87 zit...dan zou ik mij daar wel zorgen over maken.

Vraag een bloedtest aan je gyn....die kan daar gewoon op testen hoor! En als daar niet duidelijk is een echo kan wonderen doen...ff je eierstokken bekijken....dan weet je zekerheid! En in principe mag je ha dat niet weigeren, omdat je vorige cyclus ook niet op gang kwam en je voor de pil al ongeregeld was.

Heb je toevallig ook nog extra dingen die je merkt sinds het stoppen met de pil? bijv, extra haargroei....dus dat het verder groeit op bv je buik bovenbenen (achterkant) onder je oksels meer word...of op je handen en armen dikker word? Ook soms op je gezicht..maar niet altijd.

Extra last van acne, en dan meer op je borstkast en rug enz...ook in je gezicht..maar nu op vreemdere plaatsen? Vaak gaat het ook gepaard met gewichts toename of al een hoger gewicht om te starten...

Er zijn nog veel meer dingen...

Google eens op PCO..misschien is het informatief...

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ corina83 , ik heb op 15 maart de laatste pil genomen

Bedankt voor de info.

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Dan heb je een nette cyclus, netjes elke maand.
    Dan zou ik me er geen zorgen om maken.
    Als het langer wegbleef zoals bij TS dan zou ik me idd zorgen gaan maken.

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ok. bedankt voor de geruststelling.:)

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Geen dank :) daar zijn we voor om elkaar gerust te stellen.

Deel Deze Pagina