Goedemorgen Dames, Was ruim 2 weken overtijd totdat ik vorige week woensdag een beetje bloed verloor. Eigenlijk niet echt noemenswaardig, normaal als ik ongesteld word dan is het een slagveld haha. Nu is het dus dat ik vanaf vorige week woensdag wat bloed verlies, dan donker bruin, dan rozig, dan weer iets roder. Kan het haast geen ongesteldheid noemen. Dan weer een dag niets, dan weer een beetje met afvegen. Zouden jullie testen of niet? Wil mezelf namelijk niet al te gek maken. Ben trouwens voor het laatst 24 december goed ongesteld geworden.
Nou ik zou zeker testen. Klinkt als wel heel weinig.. Kan natuurlijk zijn dat je cyclus lang/ei laat/ etc. Maar alleen door te testen weet je t zeker!
Ik zou er wel een testje aan wagen ja. Al is het alleen maar om je onzekerheid weg te nemen. Het zou best kunnen dat je gewoon zwanger bent en ook dan kun je soms bloedverlies hebben. Als je inderdaad zwanger bent, zou je inmiddels bijna 7 weken zijn. Spannend!
Ga straks maar een test halen. Vind het wel allemaal spannend hoor. Heb ruim 2 weken geleden een bloedtest gehad ( moest wegens medische redenen ), deze was negatief. Nu zegt net een vriendin ook misschien was mijn ei later en daarom die test ook negatief.
Of je hebt je ms overgeslagen en was dit een bloeding door een eisprong... test is enige wat nu helderheid biedt.
Zal ook testen hoor! dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Heb in de zwangerschap van mijn zoontje ook regelmatig wat bloedverlies gehad, schrok me elke keer te pletter maar bloed betekent niet altijd meteen een miskraam! Ben ook benieuwd!
Ik heb niet meer getest als ik heel eerlijk ben. Misschien onbewust toch bang een negatieve test vast te houden? Ik weet het niet. Het vloeien is helemaal over nu en heb ook niet echt symptomen of iets. Ik twijfel altijd zo erg he.
Het is natuurlijk aan jou, maar met een test heb je wel meer zekerheid, wel of niet zwanger. Wel of geen symptomen wil ook niets zeggen, dus ook daar kan je niet vanuit gaan
Ik ben benieuwd. Zelf 31 december goed ongesteld geweest. Vorige week zondag en maandag iets rood bij afvegen. Woensdag test gedaan super wit. Vanaf do wat bruin vooral in de ochtend met soms sliertjes en slijm. Tja.. ga toch uit van ongesteldheid.