Kan het zijn dat je temp pas 3 dgn na ei gaat stijgen? Ik heb deze ronde beetje vaag gedoe. Normaal heb ik duidelijke slijmpies die passen bij n naderend eitje en zodra m'n ei gespot is, ook door m'n temp, heb ik bijpassend na-m'n-ei-slijmpies... Maar nu weinig cs, heel even een klein btje gehad, maar nu alweer hoofdzakelijk creamy. Ook m'n bmm is alweer lager en harder. Dus gezien m'n observaties zou ik zeggen ei op dag 13, maar m'n temp stijgt niet... Zit nu op dag 15... Wat denken jullie? (zal zo m'n kaartje even toevoegen, zit op m'n tel nu...) Bedankt voor het meedenken!
Kan best dat ie langzaam gaat Surf bij sommige zie je nog wel eens een graad per dag stijgen. Hier is het ook nog een puinhoop hoop dat ik hem vandaag heb en dat ie morgen hoog is.
@snelly: heb je m dan niet al gehad, omdat je niet alle dagen getempt heb? bij je vorige cyclus ging je temp ook weer even omlaag vrij snel na je ei...
Mijn kaartje ziet er ongeveer net zo uit. Heel frustrerend... Ik denk dat jouw ei nog moet komen... Over mijn ei twijfel ik. Temp was na twee lage dagen vandaag 0.3 graden hoger dan gisteren. Zou dus gisteren ei kunnen hebben gehad. Maar ik had t zooo warm in bed. Voel me niet 100% fit. Half uurtje blijven liggen, nog een keer getempt... En toen was ie nog maar 0.1 graad hoger dan gisteren... Waar moet ik nou vanuit gaan?
hmm lastig ja... ik heb in de eerste ronde dat ik tempte ook weleens kort na elkaar getempt, maar dat doe ik dus ook nooit meer, ook al heb ik twijfels bij mn eerste meting, ik zet er gewoon een notitie bij, want als ik nog een keertje meet, zorgt dat altijd voor meer twijfel... ik zou uitgaan voor de zekerheid van die van 0,1, maar wel in je achterhoofd dat ie ook 0,3 gestegen zou kunnen zijn, dus als ie morgen weer verder stijgt, dan weet je dat ie wrs vandaag al was begonnen met stijgen, anders die 0,1 aanhouden en ervan uitgaan dat je ei nog niet geweest is... (just to be sure!)
Hey Surf balen dat ie weer gezakt is nog ff wachten. Ja hier kan het 2 kanten opgaan of het was een innestellingsdip maar ik denk eerder dat ik hem maandag/dinsdag heb gehad. Gisteren middag had ik een licht posi zw test en vanochtend OMO wit dus ik denk dat die nog op mijn eisprong heeft gereageerd kan er geen andere verklaring voor geven denk ik.( waarom testen zou je zeggen ik heb elke avond een echte opgeblazen zw buik????? ff voor de zekerheid getest stond wel raar te kijken dat ie licht posi was)
hee snelly, raar ja dat ie toch even posi is geweest! en die van vanochtend was die van hetzelfde merk? ik hoop dat het een goed teken mag zijn en dat deze ronde raak zal zijn! hier vanochtend nog laag, maar hele dag wat brakkig gevoel. en nu ook wat ovupijntjes. ik hoop echt dat ie nu in aantocht is... vorige ronde was zo mooi op tijd, eitje op dag 14, dan was ik nu al 4 dpo en nu is mn ei nog niet eens geweest, wat een verschil zeg. mssn door mn vmk...
Ja het is heel vaag die ander was ook van de kv2v5. Hier is het helemaal bal heb misschien een blindedarmontsteking misschien had ik daar die opgeblazen buik van straks krijg ik bloeduitslag. Ik denk het ook dat je een beetje van slag bent van de vmk hoop dat ie snel springt.