Mirena en steeds testen!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Minny, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb de Mirena nu ongeveer een half jaar en ben 1x echt goed ongesteld geweest. De rest van de tijd geen bloedingen, alleen af en toe krampen en opgezette buik.

Maar ik voel me ook vaak zoals ik me voelde tijdens mijn laatste zwangerschap. Dus vind ik dat ik dan ook moet testen. Want wie weet zit de Mirena er wel niet meer in.

Ik vind het eigenlijk best vervelend dat je helemaal geen controle over dat ding hebt. Want na 6 weken zei de dokter dat ie goed zat, maar blijft dat dan ook altijd zo?

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dan moet je kijken of je de draadjes voelt zitten,bij je baarmoedermond.Tenminste ik kan het zo controleren.

En als je het niet voelt,of er niet bij kan,zou ik een afspraak maken bij de huisarts/gyn.

Succes!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.168
    113
    Kan je m niet voelen?

Ik check zo af en toe ff de draadjes voor de zekerheid haha.
    In het begin wel een aantal testjes gedaan hoor, achteraf kwam het zwanger-gevoel gewoon door de mirena zelf (en mijn gedachtenspinsels, aangezien ik echt niet zwanger wilde zijn op dat moment). Ik heb er nu, na 9 maanden, wel vertrouwen in.

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb hem in het begin wel gevoeld, maar later niet meer. Moest zo diep dat ik er niet meer bij kon, hahaha...
    Nu al een tijd niet meer geprobeerd!
    Maar heb ook weleens gelezen dat je hem niet kun voelen, dus dat zegt ook niet veel?

Deel Deze Pagina