Hoi allemaal Eventjes een vraagje heeft er iemand ervang na een curretage gelijk weer zwanger zonder een menstruatie tussendoor? Hier eind nov en eind dec gecurreteerd nu nog geen.ongi wel geklust en nu misselijk en super emobuien test gedaan is nega Wie heeft tip heb de 30controle bij gyn dus dan ga ik het ook ff aankaarten denk
Ik heb geen curettage gehad, maar was bij mijn vorige zw wel na een vmk meteen weer zwanger. Ik kreeg op 17 okt toentertijd een mk en had op 15 nov een positieve test in handen. Dus het zou allemaal kunnen Ik ga voor je duimen! En hopelijk krijg je 30 jan een goed bezoekje bij de gyn.
Ja dat doen we met z'n alle heel veel he in deze tijd haha. Af en toe wel lastig, maar meer kunnen we niet doen he.
hier nogsteeds misselijk en wat duurt wachten tot woensdag lang zeg hihi durf ook geen test te halen eigenlijk pff
Kan me voorstellen dat het voelt alsof de dagen voorbij kruipen. Probeer anders wat afleiding te zoeken, zodat je er minder geneigd bent er aan te denken. Ben nog steeds aan het duimen voor je