Hallo, Ik ben nieuw op deze site en hoop een beetje duidelijkheid en tips te krijgen van jullie. Ik ben sinds Vorig jaar juli gestopt met de pil. De eerste normale bloeding was na 6 weken daarna na 5 vervolgens een hele tijd niks en rond kerst opeens weer. Vanaf de kerst heeft het tot 7 maart geduurd voor ik weer een bloeding had en sindsdien niet meer. In januari dit jaar heb ik voor andere klachten een onderzoek gehad bij een internist en dit verhaal ook op tafel gelegd. Deze zei dat het kan dat er wel een eisprong is maar dan zonder bloeding. Om dat te controleren zou ik bv kunnen temperaturen, maar hoe kan ik dat het beste doen? Ik heb af en toe wel last van een harde opgezette buik, kan het zijn dat dat dan een menstruatie is? Voor de zekerheid heb ik toch maar een afspraak bij de dokter volgende week vrijdag. Ik drink geen koffie meer (heb me laten vertellen dat dit tegen kan werken voor de vruchtbaarheid) en ben flink bezig om te stoppen met roken. Heeft iemand ook dit probleem? Groetjes Cats
Hé Cats, welkom op dit forum. Als je wilt gaan tempen kun je kijken op http://www.fertilityfriend.com/ Daar staat alles uitgelegd en kun je ook een online cursus volgen. Wel vervelend zeg die lange cyclussen maar als je toch wel een eisprong hebt dan kun heb je in iedergeval iets meer kans om zwanger te worden, nu alleen nog uitvinden wanneer dan.