Onzekere muts....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BloemJK, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Lieve mensen,

Ik ben verward...
    27 mei had ik een positieve ovulatie test.
    We hebben het behoorlijk gezellig gehad, daar kan het niet aan liggen, maar ik ben zo'n twijfel muts.
    Ik kan hier eerlijk gezegd slecht tegen, dat afwachten.
    Ik voel me gelijk slecht om het te zeggen, want ik ben me er van bewust dat niet iedereen een luxe positie heeft net als ik, maar bij mijn eerste 2 zwangerschappen was het gelijk raak, bij de eerste poging. Ook toen was ik achterlijk gestress bezig of ik nou wel of niet zwanger was.
    Ongeduldig als ik ben heb ik veel te vroeg getest, 3 dagen geleden en de test was negatief. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik pas een positieve test ruim nadat ik overtijd was.
    Heb ik dan een langzaam ei?
    Ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn, na de negatieve test had ik vanmorgen roze afscheiding, beetje bloed erin dus.
    Maar net ga ik naar de wc en geen spoortje bloed meer te bekennen! Mijn NOD is aanstaande zaterdag...
    Kan het nou zijn dat ik toch zwanger kan zijn, of haal ik me dingen in mijn hoofd die er niet zijn en wordt ik toch gewoon ongesteld de komende dagen? Wat denken jullie?

Liefs van een verwend nestje..... 😮

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik denk dat je tot zaterdag moet wachten en dan kan testen. Is hij negatief, dan 3 of 4 dagen wachten en opnieuw een test doen (mits je niet ongesteld wordt natuurlijk)

Deel Deze Pagina