Hallo, Ik gebruik al 3 rondes clomid, nu ben ik afgelopen donderdag ongesteld geworden. Het is heel weinig en vanaf vandaag ook bruin met een geurtje.(normaal is het heftig en veel) Ik ben al een hele week misselijk en aan de diarree, zou ik toch zwanger kunnen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Gisteren een test gedaan negatief....maar toch het gevoel dat ik zwanger ben?? Groet, W
Na mijn 3e ronde clomid had ik in ene ook zon vreemde menstruatie.. volgens mijn gyn niets bijzonders en ik was jammer genoeg niet zwanger... Zit nu aan t eind van mn 4e ronde en zijn deze cyclus begonnen met IUI... Met die vreemde menstruatie van mij had ik niet eens een tampon of maandverband nodig... alleen een klein inlegkruisje en daar kwam echt minimaal wat op... erg vreemd maar goed. Het enigste wat je kan doen is morgne nog een testje er tegen aan gooien...
Ik ben ook aan de chlomid en had de eerste 2x het gevoel alsof ik de afgelopen 5 jaar moest inhalen ofzo, zoveel was het. Nu 3de ronde en is er bijna niks, had wel een cyclus van 40 dagen. Had dus 2x negatief getest,maar mijn cyclus is nu wel weer begonnen. De gyn wil me zien op dag 14 en gaat dus nog steeds uit van 30 dagen. Dus we zijn benieuwd. Ik had nog wel een vraagje, hoelang is jullie cyclus ongeveer?
Hallo, Ook ik ben aan clomid heb eerst 2 rondes 50mg gehad, en ben nu in ronde 3 voor 100mg. En moet zeggen dat er eerst geen aanslepen was met maandverband en tampons, en nu kon ik ook met een inlegkruisje af snapte er niks van! Ook ik had de laatste keer het gevoel dat ik zwanger was maar de test was hier helaas weer negatief. Mijn cyclus is nu 33 en voor clomid was het rond de 80 dagen dus ben blij dat het nu zo is! Succes dames!!
Hier na Clomid ook hele lichte menstruaties. Dat kan komen doordat je baarmoederslijmvlies dunner blijft en daardoor is er dus ook minder af te stoten tijdens een menstruatie.
heb voor het starten met spuiten 1,5 jaar Clomid 150 MG gebruikt...heb daar steeds korte menstruaties mee gehad, cyclussen van 32-33 dagen.... uit mijn eigen helemaal geen ongi.... mijn fert arts zei dat als het bloedverlies minimaal 2 dagen heftig is, en daarvoor/erna matig tot weinig, dan is het goed...dan is het slijm dik genoeg.... heb je super weinig verlies, dan duidt dit vaak op een minder goeie dikte van het slijm....
Bij mij sloeg Clomid niet aan maar had door Clomid en Provera wel steeds 'zwangerschapsklachten', ik was voortdurend misselijk en moest overgeven, had stemmingswisselingen en zat niet lekker in mijn vel. Ik werd trouwens helemaal niet ongesteld, moest daarvoor Provera slikken. In september/oktober ga ik weer beginnen met clomid, waarschijnlijk wordt het dan meteen 150mg