Hallo mama's, Ik heb even jullie raad nodig. Ons meiske (net 3) wil 's-middags niet meer slapen. Als ze wel slaapt dan slaapt ze 's-avonds niet. In plaats van haar middagdutje, mag ze even rusten op de bank met een filmpje of even een boekje lezen in bed. Tot wanneer sliepen jullie kindjes overdag nog, en hoe ging het toen het middagdutje eraf ging? Nu vecht ze vaak tegen de vermoeidheid aan het einde van de dag, en dan wordt het er jammer genoeg niet gezelliger op. Ze heeft een hele sterke wil, en die wordt nog veeeeeel sterker als ze moe is. Pffff, en dan baal ik zo van machteloosheid denk ik. Hopelijk gaat dit over. Hoe gaan jullie met driftbuien om? Ik probeer heel rustig te blijven, maar soms moet ik wel tot honderd tellen! bedankt voor het lezen!
tis een fase, de overgang naar geen dutje meer overdag. Hier rond 2,5 gestopt met middagdutje. En idd eind vd middag onhandelbaar soms. Dus ging ze eerst rond 6 uur alweer op bed. Nu een 3 kwart jaar later gaat ze inmiddels tussen half 7 en 7 en valt het met de driftbuien wel mee. Driftbuien zijn ook de leeftijd he