Mijn dochter van 5,5 had prachtig lang haar tot over haar billen,haar trots..en elke dag kreeg ze er complimentjes over.. Had ja..gistermiddag speelde ze bij een vriendinnetje en in een onbewaakt ogenblijk heeft die er spelenderwijs de schaar ingezet,kappertje spelen resultaat: zeker 30 cm in lengte eraf,het komt nu net halverwege haar rug..nog erger: bovenop haar hoofd een handvol nog maar 10 cm lang en haar pony is voor een groot gedeelte nog maar een cm of 1,5..een borsteltje. Ik lig er letterlijk wakker van vind het zooo erg zonde...geluk bij een ongeluk is dat de moeder kapster is en het zoveel mogelijk heeft proberen te redden,die vond het ook verschrikkleijk natuurlijk. Zie steeds voor me dat ik mijn handen door haar haar haal en de plukken eruit trek...kan wel relativeren hoor,er zijn veel ergere dingen en het groeid wel weer aan,maar voordat ze dit aan lengte er weer bijgespaar heeft ben je 3 jaar verder..en bovenop dus wel langer. bah Morgen maar een bandana halen denk ik.
aah kan me voorstellen dat je ermee zit ! Je was trots op haar mooie lange haar.. jeetje wat erg, het kan gebueren natuurlijk.. maar toch ik snap je wel hoor ! Ik wens je in elk geval succes en laten we hopen dat het snel weer lang zal groeien !
Ow ik voel volledig met je mee. Mijn meiden hebben het ook gedaan. Maar het schijnt dat bijna alle meisjes het een keer doen. heb het vroeger zelf ook gedaan. Kwebbel
ik heb bij een kapsalon gewerkt, en het buurmeisje daar heeft t 3x gedaan....... net toen de stekels weer aangegroeid waren ging ze weer zelluf pomie kippen..... (zelf pony knippen)
dat is echt erg ja! mn zusje had vroeger ook heel lang haar, en ze wilde graag kort stekeltjes haar.. maar dat mocht niet van mama dus wat heeft ze gedaan, zelf de schaar er maar in gezet! ohhh.. wat erg haha.. ze heeft dus gekreen wat ze wou! een jongenskapsel haha tis goed gekomen horo