Steijn wil op het kdv 's middags niet meer slapen, dan ligt meneer alleen maar te keten. maar op woensdag en vrijdag als hij thuis is, slaapt hij bijna 3 uurtjes tussen de middag!
Ha meiden, Afgelopen zondag haar vakantiebedje maar eens neergezet. Omdat ik eigenlijk zie aan haar dat ze moe is! Aan het eind van de dag niet te genieten is. Slaapzak omgekeerd aangedaan, zodat ze zichzelf niet uit kan kleden! Ze is meteen gaan slapen! Joepie! Vandaag weer in het vakantiebedje. Ongeveer 30 minuten mopperen en roepen. Ik ben niet naar haar toe gegaan. Daarna in slaap gevallen. Slapen als een blok! Ik ben er erg blij mee! In dit bedje heeft ze geen mogelijkheid om eruit te gaan, en kan dus niet spelen, waardoor ze geprikkeld blijft. Ze geeft zich dus makkelijker over aan haar vermoeidheid. Bij de oppas slaapt ze in zo'n zelfde soort bedje. Succes allemaal!
Justin wilde op het kdv ook niet slapen (en keten) terwijl hij thuis binnen 5 min vertrokken is. Nu doen ze hem in een verrijdbaar bedje op de groep met lakens er om (en wee zijn gebeente die aan 'zijn' lakens komt haha. Een paar boekjes erbij en meneer slaapt binnen no time.
mijn oudste sliep na elke verjaardag twee weken niet tussen de middag haha zeker te veel indrukken gehad Verder heeft hij het middagdutje volgehouden tot hij 3,5 jaar oud was toen hebben we het zelf afgebouwd ivm het naar school gaan met 4 jaar