webwinkels e.d. van leden

Discussie in 'Over deze site' gestart door Triskele, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Zou het niet leuk zijn om ergens op deze site een afdeling te hebben om elkaars webshops te kunnen neerzetten (het is leuk voor ons kleine ondernemers) en ik vind het ook wel grappig als je kan zien wie zo'n webshop heeft , ik zou eerder hetzelfde van iemand van hier kopen als van een vreemde eerlijk gezegd.

Ik dacht stel het eens voor (nav een ander topic waar ik dit zei over webwinkels)

Ik denk dat heeeeeel veel mama's met webshopjes het met me eens zijn!

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    zou leuk zijn, maar is reclame en dat mag niet :)

Op zich wel logisch want je vaart dan gratis mee op het succes van zp.

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik denk dat de enige mogelijkheid om je webwinkel te promoten hier is om advertentieruimte op de site te huren. (en logisch eigenlijk om wat pcootje zegt)

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Dit is idd al heel vaak aangekaart en helaas mag het niet (hier nl ook een mama met een klein webwinkeltje!)....

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Misschien mogen mensen met een webwinkel zeggen in hun onderschrift dat ze een webwinkel hebben maar dan niet met naam en link.

Dan kunnen mensen als ze interesse hebben een pb sturen.

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Via pb mag ook niet want daar heb ik een waarschuwing voor gehad omdat ik 1x mn site had doorgegeven aan een lid.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    o ok, dat wist ik niet

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ze zullen denk ik wel een reden hebben waarom het niet mag..

9. Triskele

ja dat ze eerst geld willen zien LOL is dan de reden denk ik.. en kleine ondernemers van de meeste huismama's hebben dat geld niet en zoals ik pas begreep is er ook weinig ruimte voor...

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Misschien is dat geld er wel als alle webshoppers geld bij ekaar leggen en gezamelijk een advertentie plaatsen met daarin alle sites vermeld.....als dat tenminste mag, Lotte/Jan?

11. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ook niet als iemand je vraagt naar je webshop?

12. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Maar de leden zorgen ook weer voor het succes van ZP.

Op zich wel een leuk idee, want ik vind het juist ook weer leuk om te kopen bij kleine ondernemers die ook nog zp lid zijn. Ik ben alleen bang dat er ook een heleboel niet zp'ers een account aan gaan maken puur om reclame te maken in het subforum en dat is natuurlijk niet de bedoeling...

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ Moes; geen idee, maar ik durf mijn site niet meer te geven, sterker nog ik vertel niet eens meer wat ik verkoop.

@ Anne; dat is waar....minimaal een half jaar actief lid zijn geweest ofzo

14. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    op een ander forum waar ik zit moet je bv minimaal 100 nuttige reacties gegeven te hebben om toegang te krijgen tot het comerciele topic,

die nuttige reacties kunnen alleen in een bepaald deel van het forum gegeven worden, (gerelateerd aan waar het forum bedoeld is, dus niet berichten van de lounge enz, ) en als je daar aan hebt voldaan kan je een aanvraag doen, is die goedgekeurd, dan kan je er posten,

je kan voor die tijd al wel kijken, maar dus niet zelf een topic openen.

verder tja, zonder leden geen succes,

ik zou er wel een max aan zetten bv 1 keer per maand een topic openen ofzo, (dat is daar ook zo maar dan eens per week, en dat vind ik wat veel)

tja ik vind het via pb doorgeven van je webshop geen probleem, maar tis jammer dat zelfs dat niet mag, je moet dan wel verlinkt zijn anders kunnen ze het toch niet weten?

15. Triskele

Ja dat is wel een idee minmaal aantal berichten en max 1 bericht per lid dan om je site te promoten evt openlaten zodat je updates kan neerzetten.

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Denk dat het topic voobeeld zoals jullie hierboven beschrijven hier niet ingevoerd gaat worden.

Ben wel eens benieuwd wat de kosten zijn om hier (gezamelijk) te adverteren. Bijvoorbeeld zo'n ruimte als die van Friso hiernaast.
    Als we daar nu een site achterzetten met daarop alle www's van de mee betalende zp-leden.

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zou het ook super leuk vinden! En al zijn het 1000 nuttige berichten! Ook goed. Ik wil heel graag leuke shops ontdekken waar ik ook nog iemand van hier mee kan helpen. Daarnaast heb ik ook een site die ik wel wil noemen. Mijn site werd onlangs zonder mijn weten genoemd in een topic en toen kreeg ik al het idee dat ik daar een waarschuwing voor kan krijgen haha.

18. Triskele

Ja adv heeft niet zoveel meerwaarde vaak als ik ga kopen dan google ik en als ik dan hier ze in een topic zou zien staan zou me dat meet zeggen als een adv die zie je niet met google en je vaak ook niet 123 wat ze verkopen en ook geen ervaringen bv van medeleden die je in een topic wel zou kunnen zetten...

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Is het een idee om je product te promoten door bijv. iets weg te geven in het te winnen subforum?

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Die optie kreeg ik ook van Lotte. Maar ja, ik heb weinig weg te geven.

Deel Deze Pagina