Zou het niet leuk zijn om ergens op deze site een afdeling te hebben om elkaars webshops te kunnen neerzetten (het is leuk voor ons kleine ondernemers) en ik vind het ook wel grappig als je kan zien wie zo'n webshop heeft , ik zou eerder hetzelfde van iemand van hier kopen als van een vreemde eerlijk gezegd. Ik dacht stel het eens voor (nav een ander topic waar ik dit zei over webwinkels) Ik denk dat heeeeeel veel mama's met webshopjes het met me eens zijn!
zou leuk zijn, maar is reclame en dat mag niet Op zich wel logisch want je vaart dan gratis mee op het succes van zp.
Ik denk dat de enige mogelijkheid om je webwinkel te promoten hier is om advertentieruimte op de site te huren. (en logisch eigenlijk om wat pcootje zegt)
Dit is idd al heel vaak aangekaart en helaas mag het niet (hier nl ook een mama met een klein webwinkeltje!)....
Misschien mogen mensen met een webwinkel zeggen in hun onderschrift dat ze een webwinkel hebben maar dan niet met naam en link. Dan kunnen mensen als ze interesse hebben een pb sturen.
Via pb mag ook niet want daar heb ik een waarschuwing voor gehad omdat ik 1x mn site had doorgegeven aan een lid.
ja dat ze eerst geld willen zien LOL is dan de reden denk ik.. en kleine ondernemers van de meeste huismama's hebben dat geld niet en zoals ik pas begreep is er ook weinig ruimte voor...
Misschien is dat geld er wel als alle webshoppers geld bij ekaar leggen en gezamelijk een advertentie plaatsen met daarin alle sites vermeld.....als dat tenminste mag, Lotte/Jan?
Maar de leden zorgen ook weer voor het succes van ZP. Op zich wel een leuk idee, want ik vind het juist ook weer leuk om te kopen bij kleine ondernemers die ook nog zp lid zijn. Ik ben alleen bang dat er ook een heleboel niet zp'ers een account aan gaan maken puur om reclame te maken in het subforum en dat is natuurlijk niet de bedoeling...
@ Moes; geen idee, maar ik durf mijn site niet meer te geven, sterker nog ik vertel niet eens meer wat ik verkoop. @ Anne; dat is waar....minimaal een half jaar actief lid zijn geweest ofzo
op een ander forum waar ik zit moet je bv minimaal 100 nuttige reacties gegeven te hebben om toegang te krijgen tot het comerciele topic, die nuttige reacties kunnen alleen in een bepaald deel van het forum gegeven worden, (gerelateerd aan waar het forum bedoeld is, dus niet berichten van de lounge enz, ) en als je daar aan hebt voldaan kan je een aanvraag doen, is die goedgekeurd, dan kan je er posten, je kan voor die tijd al wel kijken, maar dus niet zelf een topic openen. verder tja, zonder leden geen succes, ik zou er wel een max aan zetten bv 1 keer per maand een topic openen ofzo, (dat is daar ook zo maar dan eens per week, en dat vind ik wat veel) tja ik vind het via pb doorgeven van je webshop geen probleem, maar tis jammer dat zelfs dat niet mag, je moet dan wel verlinkt zijn anders kunnen ze het toch niet weten?
Ja dat is wel een idee minmaal aantal berichten en max 1 bericht per lid dan om je site te promoten evt openlaten zodat je updates kan neerzetten.
Denk dat het topic voobeeld zoals jullie hierboven beschrijven hier niet ingevoerd gaat worden. Ben wel eens benieuwd wat de kosten zijn om hier (gezamelijk) te adverteren. Bijvoorbeeld zo'n ruimte als die van Friso hiernaast. Als we daar nu een site achterzetten met daarop alle www's van de mee betalende zp-leden.
Ik zou het ook super leuk vinden! En al zijn het 1000 nuttige berichten! Ook goed. Ik wil heel graag leuke shops ontdekken waar ik ook nog iemand van hier mee kan helpen. Daarnaast heb ik ook een site die ik wel wil noemen. Mijn site werd onlangs zonder mijn weten genoemd in een topic en toen kreeg ik al het idee dat ik daar een waarschuwing voor kan krijgen haha.
Ja adv heeft niet zoveel meerwaarde vaak als ik ga kopen dan google ik en als ik dan hier ze in een topic zou zien staan zou me dat meet zeggen als een adv die zie je niet met google en je vaak ook niet 123 wat ze verkopen en ook geen ervaringen bv van medeleden die je in een topic wel zou kunnen zetten...