Hoi allemaal, Ik heb even een vraag. Ik heb sinds gisteravond een aantal druppels (witte) vocht dat uit mijn (beide) tepels kwam. Normaal heb ik dit nooit. Vroeg me af wie dit ook heeft/gehad. En kan het een symptoom zijn voor een zwangerschap?
Ik herken het wel, heb het bij beide zwangerschappen niet gehad maar vorig jaar ineens wel even. Bij mij duidde het toen op helemaal niets. Ik vond dat zelf heel raar. Het kan volgens mij wel een zwangerschapskwaaltje zijn maar daar heb ik dus geen ervaring mee. Ik hoop uiteraard dat je hartstikke zwanger bent.
Ik heb het nu ook wel, maar had het niet heel vroeg in de zwangerschap. Vroeger heb ik het wel een keer gehad als gevolg van medicijngebruik (weet alleen niet meer welke medicijnen). Toen had ik het echt heel erg, zelfs - zo erg is het nu zelfs nog niet Het kan dus zwangerschap-gerelateerd zijn, maar kan net zo goed niets zijn, vrees ik. natuurlijk hoop ik ook van harte dat het bij jou wel zwangerschapskwaal nr 1 is
het kan dus beide kanten op gaan.. Mijn vriend zei het gisteravond dat hij een 'klein' straaltje vernam toen hij het in zijn mond had. maar nadien dus spontaan bij beide borsten.. Als je via google kijkt wordt je ook niet vrolijk :s
Ik heb het gehad net voor ik ongesteld werd de eerste keer na de Mirena. Volgens mij zegt het niks over wel of niet zwanger zijn, heb het zelf later nooit meer gehad, ook niet tijdens de zwangerschap tot nu toe.
Het hoeft niks met een zwangerschap te maken hebben. Het hormoon prolactine kan ook ietsjes verhoogd zijn, waardoor je een beetje vochtverlies uit je borsten krijgt.
Ik heb het ook gehad.. geprikt op prolactine in bloed.. was allemaal goed.. echo gehad.. allemaal goed.. het kan dus puur iets hormonaals zijn.. echt bezig zijn met de zwangerschap was het bij mij denk ik.. want ik was dus niet zwanger..
ik had het voor dat ik nu meer iets geligs uit me tepels krijg. was in begin wit kan een symptoon zijn aleen ik kreeg pas toen 20 weken zwanger was. liefs
Ik ben dus wel zwanger. en de witte vloei uit de tepels heb ik nog steeds.. Hoop dat iemand anders ook wat aan heeft
Ik heb het tijdens beide zwangerschappen ook gehad. Het is iets hormonaals en kan geen kwaad. Alleen werd het bij mij rond de 20 weken beide keren zoveel dat ik al borstkompressen moest gebruiken. Beide keren had ik na de bevalling ook borstvoeding in overvloed!