Vitamines

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Es09, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ben benieuwd welke vitamines jullie slikken..
    En mag je compleet mama van davitamon al slikken voordat je zwanger bent? er zit namelijk ook foliumzuur in. Lijkt mij dat het geen kwaad kan eigenlijk 8)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik slik alleen foliumzuur.

En verder eet ik gewoon gezond.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik slik alleen foliumzuur en eet gewoon
    ik laat geen dingen

4. janneke25

janneke25 Lid

13 okt 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net bij Etos 'zwanger worden' capsules gehaald. Zit ook foliumzuur in en verder gewoon multivitaminen.
    Het zou helpen je cyclus op gang te brengen.. leek me wel handig! :)

5. Alita

Alita Niet meer actief

ik slik gravitamon, is foliumzuur met de nodig vitamines, heb ik de vorige keer ook geslikt!!

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ze adviseren om 4 weken voordat je begint met zwanger worden te beginnen met foliumzuur.

Ik slik zelf mulitvitamine voor vrouwen die zwanger willen worden of zijn. Gewoon van een eigen merk.

Ben toen begonnen met gewoon foliumzuur, maar in de winter wil ik altijd ook multivitamine hebben. En ik eet gewoon gezond (doe een poging tot sommige dagen).

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik probeer altijd gezond te eten maar dat lukt niet altijd vandaar de vitamines!!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb nu van VSM puur mama gekocht, ook met foliumzuur enz..

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik slik sinds 3 weken voor het stoppen met de pil foliumzuur en sinds 2,5 week "Zwanger worden pillen" van de Etos. Hier zit alles in qua vitaminen en daarnaast helpt het je cyclus te stabiliseren.

Daarnaast probeer ik zo gezond mogelijk te eten en omdat ik niet zo van fruit hou drink ik iedere dag een flesje Knorvie. Ben normaal niet zo goed voor mezelf maar merk dat ik nu een goede drijfveer heb :D

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik ben dus weer met foliumzuur begonnen toen ik voor onderzoeken naar het ziekenhuis ging .
    foliumzuur moet anders helpen ze je niet stond in de papieren
    ik had ze ooit eerder geslikt maar was er flauw van om dat het toch niet lukte met zwanger worden
    ben al 11jaar bezig

krijg 2 nov gesprek met gyn hoe verder

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben ook al 2 jaar bezig voor een 1e kindje en ik slik Dagravit Mama & Baby. Dit kun je ook slikken als je bezig bent zwanger te worden, zwanger bent en zelfs na de zwangerschap.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb Femnatal gebruikt, volgens mij van Davitamon. Dat is een multivitamine met foliumzuur voor dames die zwanger willen worden, zwanger zijn of bevallen dames die borstvoeding geven.

Ik ben nogal eens gemakkelijk met gezond eten enzo, en je lijf heeft bij een zwangerschap gewoon meer nodig... daarom voor mij Multivitamine met foliumzuur.

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier ook meteen begonnen met femnatal van davitamon, is nu trouwens compleet mama van davitamon geworden ;)
    Ben niet zo'n hele gezonde eter, dus vind het voor mezelf een fijn idee.
    Foliumzuur moet je idd al slikken voordat je zwanger bent ;)

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik slik Mama en Baby van Dagravit en extra Omega 3 omdat wij op zich wel gezond eten maar niet 2x per week vette vis en soms 'haper' ik ook wat met mijn fruit. In de pillen van Dagravit zit gewoon foliumzuur maar een ook speciaal stofje wat een soort foliumzuur is maar dan op zo'n manier dat het beter wordt opgenomen in je lichaam.

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ben helemaal niet zo'n goede eter, dus vandaar dat ik het belangrijk vond om goede vitamines binnen te krijgen.
    Ik eet ook niet slecht zoals snacks ofzo, maar ik lust weinig groentes en vissen..
    Dus nu maar trouw elke dag een pil naar binnen gooien :D

Deel Deze Pagina