Ik ben benieuwd welke vitamines jullie slikken.. En mag je compleet mama van davitamon al slikken voordat je zwanger bent? er zit namelijk ook foliumzuur in. Lijkt mij dat het geen kwaad kan eigenlijk 8)
Ik heb net bij Etos 'zwanger worden' capsules gehaald. Zit ook foliumzuur in en verder gewoon multivitaminen. Het zou helpen je cyclus op gang te brengen.. leek me wel handig!
Ze adviseren om 4 weken voordat je begint met zwanger worden te beginnen met foliumzuur. Ik slik zelf mulitvitamine voor vrouwen die zwanger willen worden of zijn. Gewoon van een eigen merk. Ben toen begonnen met gewoon foliumzuur, maar in de winter wil ik altijd ook multivitamine hebben. En ik eet gewoon gezond (doe een poging tot sommige dagen).
Ik slik sinds 3 weken voor het stoppen met de pil foliumzuur en sinds 2,5 week "Zwanger worden pillen" van de Etos. Hier zit alles in qua vitaminen en daarnaast helpt het je cyclus te stabiliseren. Daarnaast probeer ik zo gezond mogelijk te eten en omdat ik niet zo van fruit hou drink ik iedere dag een flesje Knorvie. Ben normaal niet zo goed voor mezelf maar merk dat ik nu een goede drijfveer heb
ik ben dus weer met foliumzuur begonnen toen ik voor onderzoeken naar het ziekenhuis ging . foliumzuur moet anders helpen ze je niet stond in de papieren ik had ze ooit eerder geslikt maar was er flauw van om dat het toch niet lukte met zwanger worden ben al 11jaar bezig krijg 2 nov gesprek met gyn hoe verder
Ik ben ook al 2 jaar bezig voor een 1e kindje en ik slik Dagravit Mama & Baby. Dit kun je ook slikken als je bezig bent zwanger te worden, zwanger bent en zelfs na de zwangerschap.
Ik heb Femnatal gebruikt, volgens mij van Davitamon. Dat is een multivitamine met foliumzuur voor dames die zwanger willen worden, zwanger zijn of bevallen dames die borstvoeding geven. Ik ben nogal eens gemakkelijk met gezond eten enzo, en je lijf heeft bij een zwangerschap gewoon meer nodig... daarom voor mij Multivitamine met foliumzuur.
Hier ook meteen begonnen met femnatal van davitamon, is nu trouwens compleet mama van davitamon geworden Ben niet zo'n hele gezonde eter, dus vind het voor mezelf een fijn idee. Foliumzuur moet je idd al slikken voordat je zwanger bent
Ik slik Mama en Baby van Dagravit en extra Omega 3 omdat wij op zich wel gezond eten maar niet 2x per week vette vis en soms 'haper' ik ook wat met mijn fruit. In de pillen van Dagravit zit gewoon foliumzuur maar een ook speciaal stofje wat een soort foliumzuur is maar dan op zo'n manier dat het beter wordt opgenomen in je lichaam.
Ik ben helemaal niet zo'n goede eter, dus vandaar dat ik het belangrijk vond om goede vitamines binnen te krijgen. Ik eet ook niet slecht zoals snacks ofzo, maar ik lust weinig groentes en vissen.. Dus nu maar trouw elke dag een pil naar binnen gooien