Wij hebben een engeltje, zo lief maar klein. te mooi voor de wereld, te klein om bij ons te mogen zijn. je was voor ons zo erg gewenst, met jouw kleine aanwezigheid had je ons zo verwend. ook al zouden wij je nooit in onze armen kunnen sluiten, we weten dat je als een vlindertje rond vliegt, ergens daar buiten. toch was het voor ons zo bijzonder, om zwanger te mogen zijn geweest, van jou klein wonder. nu ben je een sterretje, ergens in het grote heelal. en onthoud lief kleintje dat ik je niet vergeten zal, je hebt ons toch een beetje papa en mama gemaakt, dus je verdient een plekje in ons hart, dat altijd over je waakt. je bent uit liefde toen ontstaan, nu laten we jou uit liefde gaan. papa en mama houden van jou. Miskraam 8+1 weken... * Jade. wat is dit moeilijk zeg en ZO oneerlijk:x gisteren echo gehad en zoals ik al dacht, het zat niet goed. geen kloppend hartje, en nog zo klein. ik ben het vandaag verloren, helemaal compleet volgens mij... echt jammer dat het niet zo mocht zijn... wij kunnen echt alleen maar huilen, we waren zo blij... we gaan het ergens begraven, waar we elkaar hebben leren kennen.
Wat een prachtig gedicht, ik wil je heel veel sterkte wensen! Vorige week zijn wij ons kindje na 9 weken zwangerschap ook verloren. Het doet ons pijn en ik zoek nog steeds naar de juiste woorden. Ik hoop dat jullie het samen een plekje in jullie hart kunnen geven.