Ik ben nu alweer bang dat t niks word deze maand, sorry voor mijn ongeduld. Heb het idee dat mijn temp veel meer had moeten stijgen......... Hij wil niet, blijft maar op 37.2 zitten (37 basistemp). Kan het nog wat worden denken jullie of is dit gewoon niet stijgend genoeg......... ps. ik WEET dat ik rustig moet afwachten, maar t wil even niet vanochtend........
tis meer dat ie niet echt veel hoger wil dan de eerste helft van mijn kaartje....moet het verschil niet veel groter zijn?
Je hoeft echt geen groot verschil te hebben. Annie 1979 had haar temp ook heel vlak boven de rode lijne en zwanger. Het belangrijkste is dat je een eisprong hebt. Temperatuur is bij iedereen heel verschillend.
Loe, daar hoef je je nu nog écht geen zorgen over te maken hoor! De hoogte van je temp zegt helemaal niets, als hij maar hoger blijft dan voor je eisprong. Ik moest trouwens wel een beetje lachen om dit topic in combinatie met de tekst in je avatar, we wachten rustig af Laat dat rustig maar weg of niet Groetjes Mosa
ehhhhhhh ja: die heb ik gekregen van iemand! De tekst heeft dus ook iemand speciaal gemaakt voor me. Alleen is de tekst iets geduldiger dan ikzelf hahahahaha. Nogal zelfs........dus: laat je niet misleiden