Even een foto van een kennisje uploaden hoor! Welk geslacht zien jullie op deze foto ??? Bekijk bijlage 193979 Ik zeg overigens 100% meisje
Meisje! Maar wat ik me afvraag is dat bij er bij mijn jongensecho ook 3 streepjes te zien zijn, hoe kan dat dan?
Die streepjes staan op een andere manier boven elkaar. Twee balletjes (meestal witter dan de rest) en een piemeltje welke iets verder van de balletjes af staat. Tussen de balletjes zit vaak een streepje donker, misschien bedoel je dat?
ik vind het altijd moeilijk hoor om zoiets te beoordelen. Zie wel die 3 streepjes, maar dan nog..... Je zegt meisje, maar toch heb je op basis van je eigen echo je 'twijfels', waarom zeg je dan toch 'een meisje'. Wat geeft de doorslag? Plaats anders eens jouw echo foto, dan kan één en ander vergeleken worden.
De reden waarom ik bij haar meisje denk is omdat het bij haar meer tussen de beentjes zit en niet zo naar voren komt. Waarom ik bij mezelf twijfel is omdat ik hoor 3 streepjes is een meisje en dan zie ik dus ook 3 streepjes...
MrsB, bij jou zie ik overduidelijk een balzak (foto2) en een balzak met piemeltje (foto 1). Bij mijn kennis haar echo zie je echt de schaamlipjes zitten
duidelijk een meid,zo is het bij mijn meisje ook. Wat denkt ze zelf wat het is?of gelooft ze het niet dat het een meisje is?had ik zelf ook in het aegin,na 2 knullen nu een meid haha.
@ Rogijuli: ik had voordat ik deze foto's hier plaatsten, ook de foto's op ingender gezet en daar dachten heel veel meisje aan de hand van die 3 streepjes. Hier iedereen jongen (inclusief jezelf toen). Vind het sowieso moeilijk te geloven na 2 meiden