Je sleutels oprapen als je die laat vallen, de stofzuiger in het stopcontact doen, stofzuigen überhaupt
Niks mis met je buik! Wees er maar gewoon lekker trots op want er zit een kindje in! 💞 En wat de rest zegt: het komt allemaal nog een stuk hoger no worries! Liefs Tess
ik snap wat je bedoel, maar ik vind het een mooi zwanger buikje hoor! Je heb ook nog een hele tijd he waarin hij kan groeien tot formaat kamerolifant Waar ik wel aan moet denken als ik jouw buik zie... sport je veel? Dat je sterke buikspieren heb?
Wat een lieve reacties! Bedankt allemaal! Hotsiflots mooi buikje heb je! Toch3 haha nee ik ben super lui!
Oh nee voor die sleutels heb ik gelukkig al twee kleuters. Net als voor de boodschappen uit het mandje te halen bij de supermarkt. Opruimen of zelf schoenen aandoen daar en tegen moet ik dan weer zelf doen bij ze 😋 Stofzuigen heb ik al opgegeven...
Allereerst: je hebt een prachtige buik!! Ten tweede... Een bolle buik is ook niet alles hoor. Ben superblij met mijn kleine vent, maar die enorme buik...vreselijk! Ik was zo blij dat ik mocht bevallen. 🎉 ik kon echt niets meer met die bolle, grote buik. Droeg alles naar voren. Kreeg ook vak te horen: wat een mooie zwangere buik heb je! Dank je, wil je de buik hebben..?
Denk dat je naarmate je zwangerschap vordert een andere vorm zult krijgen.. Word steeds voller en gaat meer omhoog kruipen. Niet onzeker zijn! Iedere zwangere buik is mooi, punt!
Uiteindelijk gaat het om het resultaat in je buik mooie buik heb je die je aan het eind wel kan vervloeken. Ik had een mega buik maar had van mijzelf een flubber buik dus zonder mooie kleding was het niet het mooist. Maar ik hield in mijn achterhoofd en gaat om mijn meisje
Ik vind dat je een prachtige buik hebt! Ik heb zo'n mooie ronde buik helemaal naar voren, waar jij het over hebt. Iedereen zegt 'oh wat een mooie buik!' Maar ondertussen rukt de striae op tot boven mijn oren.... Had ik liever een iets minder mooie buik gehad, maar ja... Het gaat erom wat erin zit
Mooie buik hoor Smurfin! En naarmate de baby groeit, zal je buik ook wel wat meer naar boven groeien!
Ik zie niets anders dan een mooie zwangere buik, passend bij de termijn van de zwangerschap. Wees er trots op!!! Op die termijn had ik nog een buikje van niks. Meer een ik heb net iets te veel gegeten buik dan een zwangere buik. Bloot zag je wel echt een zwangere buik, maar juist in kleding niet. Nu krijg ik bijna dagelijks te horen dat ik zo'n mooie zwangere buik heb. Draag echt naar voren en alleen gegroeid bij mijn buik. Geen zorgen over maken hoor! Je bent mooi zwanger.
iedere buik is anders, al had ik de mijne wel wat kleiner kunnen hebben (zie profielfoto...) elke buik is anders en met de jouwe is niets mis
Het is een mooie buik hoor! Al snel een grote buik hebben is ook niet alles, met 15 weken kreeg ik al te horen 'ow je gaat zeker bijna met verlof'. Nu, ruim 29 weken, krijg ik al een aantal weken te horen 'zeker al lekker met verlof, duurt vast niet lang meer totdat de baby komt', euh nee ik moet nog bijna 7 weken werken. 'Ow dan is het vast een tweeling of een heel groot kindje'. Nee geen tweeling en t kindje wordt juist erg klein geschat. Een grote buik die alleen maar naar voren groeit is dus echt niet altijd leuk 😏. En anderen hebben al geschreven over het bukken enzo, hihi
Heb alleen de beginpagina gelezen, maar ik kreeg pas een ronde buik met 30 weken die nu steeds groter word. Daarvoor was het net een flubber buik met de nodige striae. Je baarmoeder zit nu tot je navel dus zodra die groeit wordt je buik meestal ook ronder en boller! En dat terzijde ik vind je buikje hartstikke mooi hoor!