Geen nachtvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Fleur1, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nu hoorde ik wel iets heel bizars.
    Me vriend is vandaag bij zijn ouders wezen praten (zie familie).
    Toen zei zijn moeder van pas je wel op dat fleur zometeen DAT kind geen nachtvoeding geeft want daar ve[est je gelijk het kind mee. na een week schreeuwen weten ze wel dat ze 's nachts niet hoeven te komen.
    Ik vond het zo bizar heeft iemand dit vaker gehoord? me vriend zei toen ook dat baby's in het ziekenhuis ook geen nachtvoeding krijgen.

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Nou ja zeg. Als ze geen honger heeft 's nachts, dan wordt ze ook echt niet wakker. Lynn komt nog elke nacht. Zij heeft het nog nodig, maar het dochtertje van een vriendin van sliep meteen de eerste nacht door. Dit verschilt dus per kindje. Natuurlijk verpest je het niet. Als je schoonmoeder honger heeft, eet ze toch ook!

liefs Juud

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ow ja, in het ziekenhuis krijgen ze wel degelijk nachtvoeding. Ze huilen niet voor niks 's nachts.
    Lynn heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen en kreeg netjes elke nacht, als ze wakker werd, een flesje.

liefs

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oh my gosh!
    Wat een gruwel mens zeg..sorry..

Ik vind het echt verschrikkelijk dat zij dat een baby aan kan doen..een kindje dat huilt heeft gewoon hardstikke honger (als het geen krampjes heeft etc) hoe kun je zo'n kind nou laten verhonger..
    idioot mens zeg..sorry hoor..

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Een baby heeft -vooral in het begin- echt nog wel die nachtvoeding nodig.
    Iman dronk in het begin om de 2,5 uur OOK snachts... In het ziekenhuis ook!
    Wat een lulkoek... Je luisterd er toch zeker niet heen?

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me kleine krijgt 's nacht gewoon lekker de borst hoor als hij erom vraagt.
    Maar het maakt je allemaal weer zo lekker onzeker en wilde gewoon weten of meer het deden

7. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Echt niet! Lekker voeden 's nachts!

8. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Jouw schoonmoeder is niet goed zeg bah :cry:

Nee hoor gewoon lekker voeden als het kindje honger heeft en zeker s'nachts.

Bij mij in het zkh werd er wel degelijk nachtvoeding gegeven hoor, misschien dat ze dat 30 jaar geleden niet deden!

Is echt heeeeeeeeeeeeel zielig om zo kleintje te laten huilen als het honger heeft en zeker de hele nacht :(

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Zelfs 30 jaar geleden kregen ze nachtvoeding hoor in het ZH... Mijn man kreeg er ook nachtvoeding vertelde mijn schoonmoeder... Nee meid, 1 groot lulverhaal... Bah bah arm kindje... Lekker voeden hoor, zo gauw als ze het niet meer nodig hebben komen ze 'snachts ook niet meer!

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik word er gewoon letterlijk verdrietig van en ik moet er dus niet aan denken dat ik mijn kindje vanaf dag een zou hebben laten huilen snachts en dat ze dus gewoon verging van de honger...daar moeten ze toch gewoon een psychische shock door krijgen ofzo kan toch niet gezond zijn..gatverdamme zeg :(

11. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Mijn moeder vertelde laatst dat ze dit advies in haar tijd allemaal kregen. 1 week laten huilen 's nachts en dan hadden ze het geleerd om door te slapen.
    Zielig he! Maar ja als iedereen om je heen het zo doet en je het ook zo als advies krijgt van de kraamverzorgster.....

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oh wat erg :(:( mijn hart breekt gewoon zeg...
    Ze is nu wat 'groter' maar alsnog als ik haar hoor huilen in haar bedje breekt mijn hart..
    maar de eerstr week had ik dat echt niet gekunt..wat een kindermishandeling zeg..echt waar..afschuwelijk gatverdarrie wordt er misselijk van.. :(

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje.. tuurlijk hebben kindjes nog voeding nodig s'nachts.
    De ene wat vaker als de ander. Tim kwam eerst gewoon netjes op de 3 uur en dat ging ook snachts gewoon zo door.
    Qua gewicht had hij het niet meer nodig, maar hij had wel honger... dus kreeg hij ook gewoon een of 2 voedingen.

Nu slaapt hij gewoon door.

14. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Helemaal knettergek! :evil:
    Natuurlijk geef je je kleine ukkie snachts de fles als ie daar om vraagt. Vooral de eerste maanden hebben sommige dat echt nodig.
    Lucas krijgt dus echt elke nacht een fles. Laat hem wel er zelf voor wakker worden... Als hij niet wil dan niet. Maar heb tot nu toe nog geen nacht overgeslagen. ;)

Greetz!

15. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ze hebben het NODIG anders zakt hun suikergehalte.
    het heeft niet alleen met honger te maken maar ook met de gezondheid.

groetjes Talia

16. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Inderdaad Talia. Kleintjes moeten zelfs 's nachts voeding hebben. Door een te laag bloedsuiker gehalte kan je kindje in coma raken.
    Op internet is over de periode die je kindje maximaal zonder voeding mag te vinden, maar heb nu even geen tijd om het voor je op te zoeken.

Groetjes Stephanie

17. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    ik sluit me aan bij al deze berichten.als ik rebecca hoor dan ga ik er ook uit.soms geef ik de laatste voeding voor ik naar bed ga en mocht ik er horen leg ik haar aan de borst.en dan kan het wel eens zo zijn dat ze zich om 6.15 of 6.30 meldt en dat komt eigenlijk heel goed uit want dan heb ik alle tijd en daarna ga ik er uit om de andere kids wakker te maken.en idd dat wist ik ook dat dan de bloedsuikerspiegel daalt.....

Deel Deze Pagina