Hebben jullie ook zo'n heerlijk nuchtere man die afentoe de zwangerschap of alles wat daar bij komt kijken zo lekker kan samenvatten? Die van mij kan dingen zeggen die er erg grappig uitkomen. Van morgen hebben we het over het geboorte plan gehad en ik vroeg aan hem of hij de baby wilde aanpakken als het geboren wordt. Het nuchter antwoord was, heel welgemeend, zonder enige vorm van flauwzijn oid : " tja, ik heb het er zelf ingestopt, dus lijkt het me ook wel netjes als ik het dan even aanpak! " Moest er verschrikkelijk om lachen. Hebben jullie ook mooie uitspraken van jullie lief? Hoor het graag! Eva
Elke keer als ik naar het toilet moet krijg ik het verzoek om de baby alsjeblieft niet uit te plassen
hihi ik kan me zo geen gekke uitspraak vinden maar wel zij hij is ga niet praten tegen je buik maar doet hij toch echt zo,n actie van over de buik wrijven en doeg zeggen en dan nog is gaan zwaaien echt ook gericht naar de baby XD ( even later was ze als maar aan het schoppen
Toen hij z'n werk ging bellen om te vertellen dat hij niet kwam vertelde hij doodleuk dat ik 4 meter ontsluiting had
mijn man ging hoestsiroop halen voor mij toen ik zwanger was van men meid met de mededeling dat het nodig was voor een vrouw die 39 maanden zwanger is , vroeg de apotheek , is u vrouw een olifant ofzo ? hij doodleuk nee hoor ze is maar 450 gram aangekomen en woog al niet zoveel
Mijn man weet dat een kindje met 27 week levensvatbaar is. Ik vroeg hem.hoe hij dat wist? Dat is bij een koe ook zo! En als ik na mijn verlof weer ga werken, dan moet ik maar gaan melken....
Hahahaha, Mirjam geweldig!! Het enige dat mijn man tot nu toe zei dat best grappig is met 29 weken zwangerschap, "nee niet doen, je bent hoogzwanger". Nou nee hoor schat, nog niet
Oh help dit moet ik niet lezen op mijn werk. Lig hier dubbel achter de pc!!!! Hier vast ook al zulke uitspraken gehoord, maar kan er zo gauw niet op komen
hahahahahaha heeeerlijk ja hier ook zo nuchtere kerel aanpakken? echt niet daar betaal ik ze voor? navelstreng? ja die willik wel doen ... ik praat niet tegen je buik en vervolgens zo soms eens op je buik liggen en ertegen lullen, en OWEEEE als ik mn mond opentrek SSHT ben bezig met ons kindje! laatst duwde t kindje... zittie doodleuk HE VOET grote stralende ogen gaatie terugdrukken vondie n leuk spelletje, ja de beeb ook... mama niet zo dat deed pijn hahaha wat overigens een heerlijk topic over ie kerels van ons!!! 39 maanden zwanger een koe, en dan moet je maar melken hahahahahahahaha heerlijk hoe ze er soms tegenaan kijke
Ik was aan het plagen en prikte in zijn buik... hij: kijk uit zwangere vader, die mag je niet prikken...
Zalig, hier had ik op gehoopt, een onderwerp om gewoon heel hard om te kunnen lachen! Is vast erg gezond voor ons Moest gelijk denken, als je 39 maanden zwanger bent heb je wel een ontsluiting nodig van 4 meter! en nu de slappe lach...... Eva
toppunt van zwangerschapsvergeetachtigheid : man smorges vroeg wil douchen en zoekt en zoekt n zoekt... ik zit op de wc... half slapend om zo weer terug te duiken in mn bedje "schat wat zoek je???" hij: " me onderbroek, zo ongeveer al krabbende aan zn kont " ik: " euuhhh.... die heb je toch aan...??" en dan zeggen ze dat vrouwen vergeetachtig worden maar we steken die kerels aan kep me daar een lagstuip gehad joh het zag er niet uit!
Hahahahahaha.. ik zie het voor me.... Ik gister ook... schat vergeet je je niet te scheren? (doet ie nooit dus waarom ik het zei...) Half uur later krijg ik het verzoek het nooit meer te vragen en meneer moet ongeschoren naar kantoor
Kreeg van de week een opmerking die leuk bedoeld was, maar bij mij volledig in het verkeerde keelgat schoot. Ik deed voor het slapen gaan een schone boxer aan (op het oog een klein dingetje, maar rekt giga mee).. Zegt ie: Ja mevrouw, het deeg moet wel in het vormpje passen .. Kon hem wel schieten.. Gisteren stond ik in m'n onderbroek (zonder bh) gebogen over de wasmand,.. Komt ie naar boven gelopen en zegt zodra hij mij ziet: Ha, uiers.. Zucht.
- Als verrassing had ik mijn positieve zwangerschapstest ingepakt en als verrassing aan mijn vriend gegeven. Hij deed het cadeau open en zijn eerste reactie: 'ja, en wat wil dat dan zeggen?' Alsof ik ooit een negatieve test als cadeau aan hem zou geven - Tijdens 1 van de laatste echo's van mijn dochter vroeg mijn vriend aan de gynaecoloog of onze dochter echt een patatenneus had of dat hij het verkeerd zag? Haha
pffff lekker lomp zijn ze soms he wat wil dat zeggen? nou die test betekend dat je GEEEEN kindje krijgt daarom pak ik m geheel voor je in hahahahahaa
Toen ik hoogzwanger was van ons zoontje en ik haalde wat te drinken uit de koelkast moest ik altijd eerst twee stappen achteruit zetten voor ik de deur dicht deed anders zat ik vast met mijn buik in de koelkast, dan stond meneer soms bij het aanrecht na mij te kijken en zodra ik die twee stappen deed, deed hij Biep,Biep,biep zoals die vrachtwagens doen als ze achteruit rijden
Whaha prachtig, dit! Hij tikt vaak op mn buik en zegt dan "hallooooo??? Is daar iemand?? Haaaaaaallloooooo!" Echt heel droog.. En vlak na de ehm... Verwekking van ons ukkie riep ie keihard JAAAA IK VOEL HET AAN MN WATER, IK ZIT VOL IN DE KRUISING, NU IS HET RAAK!!! Heel romantisch, wel....
haha wat een leuk topic. zo stonden mijn man en ik in een babyzaak en hij zegt ineens ´kijk, ze hebben ook massagespullen!´ Nee schat dat zijn borstkolven haha