Ik heb 2 broeken besteld bij wehkamp in maat 36, maar die zakken echt van me kont af en zijn veel te wijd en te lang. weet iemand een winkel waar je kleinere maten broeken kan bestellen dan maat 36? of bestaan die niet? Zou ik het eerst nog moeten doen met leggings? Iemand hier ervaring mee?
H&M heeft er altijd wel een aantal die erg smal vallen. Er staat dan wel dat het maat 36 is, maar valt echt als 34. Ik heb normaal maat 34 en had twee strakke skinny jeans van de H&M in maat 36. Je moet alleen wel echt passen, bij de H&M is de ene 36 de andere niet.
Het is erg lastig, in een winkel is bijna allemaal vanaf 36. Heb zelf ook kleine en korte maat. Ik heb een broek en een rokje bij esprit besteld in mt 34. En bij de HM een 34 broek. Wel eerst gepasd. Zitten beide perfect. Zelf wel even de broekspijpen ingekort.
Ik heb maatje 26 in broeken..en heb er 1 van mamalicious..die zit echt heerlijk! Ik persoonlijk vind die band wat fijner zitten als de broeken van de h&m, die zakken mij af..terwijl ik daar ook maatje 36 aan heb..zal per persoon wel verschillen denk ik
Zoals hierboven al is gezegd, ben ook klein en smal. Alleen de broeken van de h&m zitten precies goed, en ze zijn nog goedkoop ook! Buikband is bij mij juist wat aan de strakke kant.
Bedankt! Dan ga ik het bij de hm proberen. Hebben jullie het besteld of gewoon in de winkel? Ik zocjt er laatst namelijk naar maar kon helemaal geen mama afdeling vinden..
H&M C&A Trek je wel die band strakker (links en rechts op je heupen) die je moet vastmaken met de knoopjes?
Hij zakt gewoon echt van me kont af en het was een skinny broek maar hij bungelde wat om mn benen heen en veel te lang..