Hoi dames.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Vanaf gisteren ochtend heb ik last van me buik, het voelt als menstruatie krampen. Ze zijn niet echt pijnlijk, tis wel een rot gevoel! Heb ook af en toe een harde buik tussendoor. Paracetamol, kruik, slapen ... het zakt er niet door weg. Nu vanmorgen is het minder (afkloppen) nog lichtjes aanwezig.. De reden dat ik de verloskundige nog niet heb gebeld is omdat ik nog veel beweging voel ik geen vruchtwater en/of bloedverlies heb en de krampen worden ook niet erger.. denk dus niet bepaald aan iets ergs... Weet iemand wat dit kan zijn?? oja ben 31.1 weken zwanger
Hoi Jipje. Misschien heb je een soort van oefen weeen? Maar als je het niet vertrouwd en er onrustig van word dan moet je gewoon de verloskundige bellen hoor, en dat vinden ze vast niet erg gewoon doen dan ben je zelf ook weer rustiger Succes
Indalen gebeurt meestal tussen 30 & 32 weken, aldus internet.. Even gekopieerd van internet; "Indaling kan ook praktische nadelen met zich meebrengen. Zo kun je last krijgen van indalingspijn. Deze pijn kan zich uiten in de vagina, liezen en/of onderbuik. Ook kunnen indalingsweeën ontstaan die gepaard gaan met harde buiken en hevige trekkende bandenpijn. Bovendien wordt het lopen lastiger, omdat je je kindje erg laag met je meedraagt."
net gebeld.. moet strakjes even langskomen. de vk dacht aan of een blaasontsteking (3 weken geleden nog gecontroleerd, was niets aan de hand dus denk niet aan een blaasontsteking) of voorweeën.. ze gaat ook even controleren of ik geen echte weeën heb.
Daar heb ik al 3 weken last van, heel vervelend. Vk denkt dat het oefenweeen zijn en dat het erbij hoort, heel rot maar niks aan te doen. En weet jij al wat het is
Gisteren langs geweest dan.. gelukkig geen weeen. Ze hadden bloed gevonden in mijn urine wat dus volgens de vk wel betekent dat het wat aan het rotzooien is, geen sporen van een blaasontsteking. blijkbaar ben ik ook drager van het gbs bacterie wat kan zorgen voor blaasontstekingen maar ook voor het vroegtijdig breken van mijn vliezen.. Al met al heeft de vk nu gezegd dat ik niets meer mag doen.. rust houden..