geen nod, wel over tijd?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elladine, Sep 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elladine

Elladine Nieuw lid

Sep 26, 2008
    4
    0
    0
    Hallo!

Spannend hoor, mijn eerste berichtje hier! Ik wou even mijn situatie 'delen' en ben benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen!
    Ik heb altijd een superonregelmatige cyclus gehad. Maar na de geboorte van mijn dochtertje (een echt cadeautje vanwege dit 'probleem'! Ik was direct zwanger toen ik met de pil stopte!) heb ik na een jaar een redelijk regelmatige cyclus gekregen. Er zat namelijk het afgelopen half jaar telkens vierenhalf a vijf weken tussen. Daar was ik erg blij mee en ondertussen gingen we alweer voor een tweede kindje. Inmiddels was mijn laaste menstruatie zeven weken geleden. Ik heb al drie testen gedaan en die waren negatief. Zou mijn onregelmatige cyclus nu weer terug zijn? Ik hoop natuurlijk heel erg dat ik stiekem toch zwanger ben... zucht. En anders heb ik dubbel pech: geen cyclus en geen zwangerschap...)
    Herkent iemand iets dergelijks?

groetjes,
    Danielle

2. nummer11

nummer11 Lid

Sep 26, 2008
    8
    0
    0
    Paramaribo
    hai
    ik kan natuurlijk heel weinig bij praten, maar ik heb altijd een regelmatige ongie gehad. mischien ook omdat ik aan de pil zat.
    ben intussen anderhalve maand geleden gestopt, 2e keer al voor bij mijn NOD, de eerstge keer was mijn test negatief..
    ik durf niet te testen omdat ik weet dat ik teleurgsteld ga zijn als het weer negatief is nu...

3. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Hee Danielle,

Welkom op zwangerschapspagina! Eerlijk gezegd weet ik het ook niet; maar je kan altijd even naar de huisarts voor een bloedtest; dat geeft meer zekerheid. Sommige vrouwen reageren later op een gewone zwangerschapstest, omdat ze weinig hormoon aanmaken. Hoe was dat bij je eerste zwangerschap?
    En ja, soms kan je lichaam je ook gewoon even voor de gek houden en heb je ineens een andere cyclus. Heb je verder zwangerschapssymptomen?

Succes!
    Liefs

4. Elladine

Elladine Nieuw lid

Sep 26, 2008
    4
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb net de vierde test gedaan en die was ook negatief.... (daar was ik al een beetje bang voor)! Natuurlijk dacht ik dat ik allerlei dingen voelde, maar was me er ook wel van bewust dat ik dat elke keer denk en dan is het toch weer niet zo. Maar toch, je blijft hopen! Het positieve is dat mijn eisprong misschien nog komt en dat ik deze 'ronde' dus misschien nog steeds kans heb zwanger te raken, haha. En inderdaad, misschien maak ik wel een afspraak bij de huisarts om het er een keer over te hebben ofzo...
    Thanx!
    Danielle

5. Elladine

Elladine Nieuw lid

Sep 26, 2008
    4
    0
    0
    oh ja, bij de eerste wist ik helemaal niet eens dat ik zwanger was in t begin, want ik dacht dat het heeeel moeilijk ging worden, dus toen testte ik pas met zes of zeven weken ofzo en toen kwam er direct een hele dikke streep te staan op de test...

6. natascha01

natascha01 Bekend lid

Sep 13, 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ik ben ook sinds 7 weken gestopt met de pil, is de eerste keer en heb 2 weken terug een testje gedaan, was negatief. Maar nu ruik ik de laatste week dingen veel beter, heb een vieze smaak in mijn mond terwijl ik toch niet uit mijn mond ( heb manlief laten checken :oops: )ruik en heb nog steeds lage rugpijn. ik doe ook nog geen test, heb het gevoel dan alleen maar teleur gesteld te worden....

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik herken het super goed. ben in Mei gestopt met de pil. gelijk cycles van 30 en 31 dagen. Dan denk je yes dat is meevaller gelijk op regel.
    Tot deze cycles......... ben al meer dan 30 dagen overtijd. ben 2 weken geleden getrouwd gooi het daar maar ff op. Maar weer afwachten.
    Heb er ook al aardig wat testen tegenaan gegooid hahaha. mag wel een lening aanvragen....;)

We houden de moet erin wordt vanzelf wel weer ongesteld. En hoop dat er dan een zwangerschap tussen zat.

liefs mij

Share This Page