Watvoor afscheiding?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Malika1989, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Watvoor kleur afscheiding hebben jullie?
    En watvoor kleur urine? :D

Ik heb sinds ik overtijd was, gelig/beetje wit, maar meer geel. Mijn urine is ook wat donkergeel.

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kleur afscheiding zegt niets over het wel of niet zwanger zijn en in welke fase je zit. Als het donkerder is en het jeukt, heb je waarschijnlijk een infectie.

Kleur urine hangt alleen af van hoeveel je hebt gedronken; donker = te weinig gedronken.

3. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Het jeukt niet, stinkt niet, gewoon normaal afscheiding.
    En ik drink voldoende.

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik heb witte afscheiding en lichte urine; moet veel plassen en drink bijna alleen maar water :)

5. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik had wel meer afscheiding niet anders en de geur van urine rook wat sterker ongeacht de kleur k had indd wel snel een blaasontsteking was toen erg donker terwijl ik geen klachten had

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik kan mijn afscheiding niet beoordelen, daar ik utrogestan gebruik. En bij mijn weten wordt de kleur van je urine idd bepaald door de concentratie. Ik vond de mijne twee weken geleden ook wat donker, dus heb ik mijn waterinname verhoogd. En nu plas ik weer redelijk kleurloos. Ik heb namelijk gelezen dat het voor de baby ongelofelijk belangrijk is om afvalstoffen uit het lichaam van de moeder zo snel mogelijk af te voeren en daar helpt veel water drinken (= lichtgekleurde urine) toch het beste voor.

Deel Deze Pagina