Watvoor kleur afscheiding hebben jullie? En watvoor kleur urine? Ik heb sinds ik overtijd was, gelig/beetje wit, maar meer geel. Mijn urine is ook wat donkergeel.
Kleur afscheiding zegt niets over het wel of niet zwanger zijn en in welke fase je zit. Als het donkerder is en het jeukt, heb je waarschijnlijk een infectie. Kleur urine hangt alleen af van hoeveel je hebt gedronken; donker = te weinig gedronken.
Ik had wel meer afscheiding niet anders en de geur van urine rook wat sterker ongeacht de kleur k had indd wel snel een blaasontsteking was toen erg donker terwijl ik geen klachten had
Ik kan mijn afscheiding niet beoordelen, daar ik utrogestan gebruik. En bij mijn weten wordt de kleur van je urine idd bepaald door de concentratie. Ik vond de mijne twee weken geleden ook wat donker, dus heb ik mijn waterinname verhoogd. En nu plas ik weer redelijk kleurloos. Ik heb namelijk gelezen dat het voor de baby ongelofelijk belangrijk is om afvalstoffen uit het lichaam van de moeder zo snel mogelijk af te voeren en daar helpt veel water drinken (= lichtgekleurde urine) toch het beste voor.