geen nub te zien met 12 weken is dat erg?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Rocksy24, Apr 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rocksy24

Rocksy24 Lid

Jan 18, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de 12 weken echo was geen nub te zien

is dat een slecht teken?

kan iemand mij van die onzekerheid verlossen?

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,242
    16,618
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Natuurlijk is dit geen slecht teken.Kindje lag wschl ongunstig.Geen zorgen hierover.Een aantal jaren terug bestond die hele Nub theorie geeneens.Er zit echt wel een geslacht bij je kindje.

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Nee dat zegt niks. Waarschijnlijk lag je kindje niet goed om de nub te kunnen zien.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,993
    15,614
    113
    Nabij Utrecht
    Haha, nee hoor! Dan is het beeld van de nub gewoon weggedraaid van het beeld van de algehele echo.

Dus de nub zit er wel, alleen is het niet zichtbaar geworden op de echofoto die je plaatste ;)

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Nee idd geen zorgen maken...Waarschijnlijk had de kleine geen zin om er goed voor te gaan liggen hihih

6. Rocksy24

Rocksy24 Lid

Jan 18, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties is een geruststelling
    Vooral omdat Ik me zorgen maak of Ik nog wel echt zwanger ben
    Ik voel me sinds zaterdag minder weet niet wat t is. Vooral omdat Ik afgevallen ben ineens terwijl Ik bijna een halve kilo aan kwam per week. Nu ineens halve kilo eraf.

Maar over 2 weken mag Ik weer na vk hopelijk weer gerustgesteld.

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Zwanger ben je zowieso. Een baby van 16 weken "verdwijnt" niet zomaar uit je buik hihi. En dat je wat afvalt is niet erg! Er zijn meerdere dames die afvallen in de zwangerschap ipv aankomen. Ik ben ergens op het eind ook een halve kilo lichter geweest.

Plaats is een vraag in het topic zwangerschap. Ik weet zeker dat er genoeg vrouwen zijn die ook iets zijn afgevallen. Misschien neemt dat je onzekerheid iets weg.

Ben je misschien ook zelf erg misselijk geweest en heb je moeten overgeven? En weeg je je op je eigen weegschaal? Daar zou het ook aan kunnen liggen. Maar voorals nog ookal ben je daadwerkelijk een halve kilo kwijt don't worry. Geeft echt niets.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een halve kilo is nog geen afvallen hoor :) Dat is gewoon een normale schommeling in je gewicht :) En maar goed ook, want elke week een halve kilo erbij, gaat wel heel hard, dus fijn dat dat ook weer even wat terugschommelt toch? Dat gewicht zit 'm iig nog niet in je kindje hoor, die weegt nu nog maar erg weinig... ;)
    Klachten wisselen gewoon en zeker na de eerste termijn ga je je vaak beter voelen, (hier nog niks van gemerkt, bij mijn dochter ook niet, maar ik heb dus pech :().
    Dus niks om je zorgen over te maken :)

Share This Page