Vanmiddag om 5 uur hebben we de 12 weken echo. Ik moet zeggen dat ik het wel erg spannend vind. Al heb ik gisteren nog een kloppend hartje gehoord met de angelsound ben ik toch nog niet gerust... Wat kruipen de uren voorbij :s.
Heel plezier! Super leuk! Ik heb morgen eindelijk de 20 weken echo.. ppff als je daarop moet wachten dan kruipen de uren pas voorbij!
veel succes en plezier vanmiddag. vanaf hoeveel weken kun je het hartje horen kloppen met de angelsound?
Hey meid, We hadden in begin nog contact maar ben je toen een beetje uit het oog verloren.Super veel succes en elke echo blijft spannend denk ik!
Bedankt allemaal!! Tja ik merk al dat zwanger worden en zwangerschap voornamelijk uit wachten bestaat hihi. Eerst wachten op NOD, dan testen en hopen dat het goed blijft gaan. Eerste echo, 12 weken echo, eerste bewegingen van baby voelen, 20 weken echo. Dan is je mijlpaal vlgs dat de baby levensvatbaar is en ga zo maar door haha. Maar wel superleuk allemaal . Ik heb het hartje voor het eerst gehoord met de angelsound toen ik 8wk+2 was. Dit is wel heel erg vroeg maar het kan dus wel. Op de verpakking staat dat je zelfs vanaf 14 weken pas kunt proberen dus als je nog niks hoort moet je niet ongerust worden.
dat is wel vroeg inderdaad.. ga er ook snel eentje aanschaffen. toch wel erg leuk om zelf thuis te luisteren ja het is veel wachten tijdens de zwangerschap (heb al 2 kids) maar probeer er wel van te genieten voordat je het weet is je zwangerschap voorbij. tijd vliegt) heel veel plezier vanmiddag bij je echo..
De echo was top!! Alles was goed dus helemaal gerustgesteld en nu eindelijk echt genieten . http://i1270.photobucket.com/albums/jj620/tantem85/595C3721-FAAA-4ED4-9069-1AEBA7E563EF-11612-0000183BDF10C0DB_zps56d13930.jpg