Hey dames, Nu 6 weken zwanger en voel me echt ziek zwak en misselijk, kan maar een half uurtje staan maximaal en dan moet ik echt gaan liggen want ga me dan zo licht in mijn hoofd voelen..eetlust is weg en heb nergens meer zin in..niet bepaald en roze wolk dus maar heb het natuurlijk over voor een kleine..
Ik denk dat vele het kennen. Is je ijzer en bloeddruk al gecheckt? Dat kan je lichte gevoel in je hoofd veroorzaken. Vooral proberen wel te blijven eten
Had ik toen ook hoor, voelde me zo beroerd en wist niet waar het aan lag Ik kon de hele dag wel slapen, de geur van eten alleen al maakte me misselijk. Pas toen ik een test had gedaan viel het kwartje Ben toen ook ijzerrijke producten gaan gebruiken!
Ik heb hier ook last van, vooral heeeeel erg moe en wil mijn bed liever niet uit! Misselijk ook last van maar gelukkig nog niet overgeven, ik merk dat veel rust en ook echt veel in bed of op de bank liggen me goed doet! Boodschappen moet ik echt niet aan denken, en zelfs douchen doe ik zittend. Ik merk wel dat als ik elke keer kleine beetjes eet, dus elke paar uur een boterham en af en toe een druifje of een appeltje me goed doet. Ik word ook wakker om de paar uur en eet dan ook een klein hapje. Misschien werkt dat ook voor jou?
Ja hoor, klinkt bekend. Laat inderdaad even je bloeddruk en ijzer testen als je zo snel moe bent. En verder kleine beetjes eten, verdeeld over de dag. En bedenk dat het over een week of 6 allemaal wel beter word. Probeer een beetje te genieten van het kleine wondertje dat in je buik groeit.
Ja hoor, hier ook zo. Vreselijk moe, ik wil alleen maar slapen of op de bank hangen! Huis ziet eruit of er een bom is ontploft maar geen fut voor.. hopelijk over een paar weken beter!
' Haha ja heel herkenbaar, hier de was die gedaan moet worden van een paar dagen en manlief werkt de hele dag..dus moet 1 deze dagen een moment zien te vinden om het te gaan doen, het is dat de waserette zo duur is anders had ik ze daar heen gebracht.
Hier ook al een aantal weken erg beroerd, nu in mijn 9e zwangerschapsweek. Omdat ik fulltime werk, ben ik in het weekend flink aan het bijtanken, languit op de bank en veel slapen. Ik hoef gelukkig niet over te geven (op 1x na), anders zou ik vast te slap zijn om te werken. Nu blijft het bij kokhalzen en belabberd voelen. Hopelijk duurt het bij iedereen niet langer dan 12-16 weken. Sterkte allemaal en vooral niet te druk maken