Jeetje... gister om 5 uur voelde ik ineens iets lopen,,, en ja hoor ging naar de wc en allemaal bloed, echt veel! Het heeft de hele avond geduurd, heb mn verloskundige gebeld en die kon me niks met zekerheid zeggen, alleen dat ik het in de gaten moest houden en vanmorgen moest terug bellen dus dat heb ik gedaan, maar ze hebben het heel druk dus wordt strax terug gebeld. Toen ik vanmorgen wakker werd meteen naar de wc en tot nu toe nog geen bloed gezien.... Ik zit wel aan de efexor en in de bijsluiter staat dat er extra kans is op bloedingen, en was aan een antibiotica kuur en daar stond ook in de bijsluiter kans op bloedingen. Dus hoop zo dat t daar aan ligt en dat het geen miskraam is... Mijn vraag is nu of er meer mensen zijn die bloed verloren hebben maar toch gewoon nog zwanger zijn? Ik ben zo bang dat het een miskraam is..... Hoop dat iemand me gerust kan stellen! Liefs...
Er is een heel topic hier ergens met alleen maar positieve verhalen over bloedverlies tijdens de zwangerschap, even zoekfunctie gebruiken! Het kan echt goed aflopen hoor! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik ook bloedverlies en inmiddels heb ik 2 gezonde zonen. Succes! Ik duim dat alles goed is!
Ik duim ook voor je! Ben heel benieuwd hoe het afgelopen is maar ik ga ook uit van een positieve afloop!!! Sterkte!
Bedankt lieve mensen! Mn verloskundige heeft net terug gebeld, en ze zegt dat het een goed teken is dat ik geen last van krampen heb en dat het bloeden inmiddels is gestopt! Dus ik ga van het positieve uit! Pfff wat een schrikactie zeg, is toch wel het laatste wat je wil zien als je zwanger bent,, bloed. Nu dus hopen dat het niet weer begint en mooi weg blijft! Iig bedankt voor jullie positieve reacties! Erg lief! Liefs!
Kan je niet naar een gynaecoloog toe voor een echo dan? Je bent nu 6 weken zwanger. Dan is er echt wel wat te zien op een echo. Ik heb constant bloedverlies en moet wekelijks op controle komen. Het komt er soms met bakken uit maar ons kleine hummeltje maakt het harstikke goed.
Ook ik had bloedingen, de laatste zo hevig dat we dachten dat er niets meer zou zitten, maar inmiddels toch bijna 23 weken zwanger. Sterkte, ik zal voor je duimen
Ik heb 2x een echo gehad, met 5 weken en 6 dagen en met 7 weken en 3 dagen.. Omdat ik zoveel bloed verloor en er krampen bij had.. Het leek wel of ik ongesteld was.. Maar inmiddels mag ik alweer een goeie 5 weken genieten van mn meisje! Dus Ik duim voor je meid..
Wederom bedankt voor de opbeurende woorden lieve mensen! Het wil nu alleen dat ik weer ben gaan bloeden, tot nu toe maar een klein beetje maar toch... De hele dag niks gehad en net voor t eten ff plassen en toch weer bloed! Ik kijk het nog even aan, hopen dat t niet doorzet, ik heb verder nog steeds geen krampen of iets dus hoop op het beste! En anders morgen maar wéér de vk bellen... Jullie positieve reacties doen me wel goed, het hoeft dus geen miskraam te zijn maar daar ben ik wel heel erg bang voor!...
jeetje wat een schrik joh! ik had ook bloedverlies, gewoon heel veel helderrood bloedverlies... bij mij was het een hematoom en die is sinds een week pas weg, tot die tijd af en toe een dag flink bloed gehad (van die nachtmaandverbanden, superdik, elk half uur vervangen) en ik ben nog steeds zwanger! ik hoop dat het bij jou ook goed afloopt!
Hoi surf! Bedankt voor je reactie, doet me goed om dat te lezen!! Bij mij was het ook helder rood en het liep er echt uit... beetje onsmakelijk misschien maar dat kan wel onder ons toch? Gisteravond was het heel weinig, maar een paar drupjes en bij het afvegen licht roze, en toen ik vanmorgen wakker werd was er niks meer! Dus nu wéér hopen dat het niet meer terug komt, maar zolang het dus niet heviger wordt probeer ik niet te stressen! Voor de zekerheid toch maar een maandverbandje in, kan ik teminste zien hoeveel het is... Nogmaals bedankt!! Liefs Eleonora