buikpijn bij innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angelique1978, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik lees veel over stekende pijn(tjes) bij een evt innesteling. Maar herkent iemand het volgende: Gisteren had ik een wat vaag gevoel in buik, net of ik niet kon plaatsen of ik nu wel of geen trek in eten had. Gisteravond echt meer pijn, net boven de schaamstreek. Vandaag geen buikpijn meer. Wel vanmorgen een slijmpropje (sorry) bij de urine geen verdere afscheiding. Daarna erg troebele urine, urine is nu inmiddels weer gewoon. Sinds zaterdag droom ik elke keer wanneer ik slaap heel erg intens, gevoel wanneer ik wakker word dat ik nog helemaal in de droom zit en onthoud de droom ook zeer gedetailleerd. Dat heb ik anders nooit. Was er zaterdag raar van maar had de link met evt zwangerschap toen nog niet gelegd, als er al een link is...

Als ik het goed begrepen heb is ongeveer 5 tot 10 dagen na de eisprong de innesteling. In die periode zit ik nu ook.

Wij zijn overigens niet bewust bezig met zwanger worden, begrijp me niet verkeerd want het zou zeer gewenst zijn. Gisteren, toen ik die buikpijn had, kwam vriend er ineens mee "rare plek voor buikpijn, kan je niet zwanger zijn?" Dus tja, daar toch goed over na gaan denken en het zou kunnen. Alleen geen idee of mijn "klachten" hierop kunnen wijzen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes!

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik had tijdens de innesteling heel erg buikpijn, echt een brandende buikpijn en dit twee dagen lang..
    Het enoge wat je kan doen is toch maar afwachten of je wel of niet ongesteld wordt. Succes ;)

3. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Ja, heb je ook helemaal gelijk in...kan niets anders dan afwachten. Maar zo stom, je (nou ja, ik dan) zoekt toch ergens naar herkenning, bevestiging of juist ontkenning terwijl je ergens wel weet dat het voor iedereen anders is en het niets zegt... :)

4. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    Bij mij begon het met hele subtiele steekjes en het werd steeds duidelijker, een paar dagen voor NOD kreeg ik echt menstuatie achtige pijn dat hield aan (heb het soms nog) maar geen bloed dus.

Afwachten maar he ;)

En het is heel begrijpelijk dat je naar bevesteging zoekt, lees maar is goed rond, iedereen hier doet het. Het is ook zo spannend, dat wachten op je NOD

5. sunshine1

sunshine1 Niet meer actief

@meryem23
    jij schrijft dat je die krampjes nog hebt....maar wanneer was jouw test positief? ik ben nl 10 dagen overtijd. ik heb 2 dagen na mijn nod een test gedaan maar die was negatief. maar ik heb dat gevoel nog steeds af en toe dat "ongesteld worden" alleen zit het veel lager.heb zeg maar ef en toe een zeurende pijn rechts en links onder richting mn liezen.dikke buik gevoel,zeer pijnlijke borsten gehad,nu alleen nog maar mn tepels die af en toe branderig aanvoelen en sinds deze ochtend super misselijk. durf geen test te doen omdat ik bang ben dat ie weer negatief is....

6. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Bij mij waren het geen steekjes maar echt een zeurende pijn. Zat me trouwens te bedenken dat het misschien ook eisprong ofzo geweest kan zijn, voel ik normaal niks van maar eens moet 1e keer zijn hé :) Maw: het kan zoveel geweest zijn.

Annelies: is jouw menstruatie normaal wel regelmatig? Snap dat het eng/spannend is maar ik zou toch nog een testje doen, nu zit je ook in onzekerheid. Succes en ik duim voor je.

7. sunshine1

sunshine1 Niet meer actief

ik ben pas gestopt met de pil, en mijn laatste menstruatie was 3 mei en maar 2 dagen...daarna ben ik niet meer ongesteld geweest...dus dat is het lastige, en het kan zijn dat ik het nog wordt maar dit gevoel heb ik normaal nooit.ook niet die pijnlijke borsten,maar het kan ook weer zijn dat ik aan t ontpillen ben....
    maar die zeurderige pijn heb ik ook gehad sinds 2 weken na mijn ongesteldheid en die is niet meer weg gegaan.....die komt de hele tijd met vlagen.de ene dag wel en de andere dag weer niet.dus dan voelt t alsof ik ongesteld word maar dan is het alleen afscheiding.

8. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik heb ook sinds de 5e dpo al pijn in mijn onderbuik. Zeurend, zwaar gevoel, trekt beetje door naar beide liezen. Normaal wel een paar dagen voor NOD wat menstruatiekrampen maar eigenlijk nooit zoals nu. Het voelt ook een beetje warm/branderig. Geen idee of dat iets zeggen kan over mogelijke zwangerschap...Ook heel veel spierwitte/waterige afscheiding. Lichte pijn in borsten, maar dat is echt wel eens erger geweest...Spannend!

9. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Die waterige afscheiding is volgens mij goed teken :)) Maar wat is dpo?
    Ik heb verder echt nergens last meer van, geen buikpijn meer of troebele urine/slijm. Nog een week wachten en dan merken we het wel, spannend maar ik neig nu zelf naar niet zwanger aangezien ik echt niks meer voel.

Annelies: hoe is het met jou? Kan inderdaad dan ook ontpillen zijn. Ga je nog testen of wacht je nog maar even af?

10. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Afwachten geblazen!

11. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hoi Angelique1978,
    DPO = days post ovulation (ik gebruik ovusoftprogramma op computer om vruchtbare te berekenen en temp bij te houden en de dagen ná eisprong noemt dat programma DPO...Ik nam aan dat dat bij iedereen zo heette, haha)
    Mijn buikpijn is sinds gisteren ook aan het wegtrekken. Borsten lijken ook minder pijnlijk. Ik ga er maar vanuit dat het weer niets is...Ik zit nu op de 8ste dag van de luteale fase. Jij ook zoiets denk ik? Ik ben iedere ochtend nerveus voor mijn temp, bang dat hij gezakt is! Groetjes en succes

12. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Excuses voor de lange afwezigheid, eerst een kapotte harde schijf en een druk weekend ivm dochters verjaardag.

Hier alles oké. Gisteravond kreeg ik menstruatiekrampen dus ik vermoed dat ik vandaag dan wel ongesteld zal worden. Dus wacht "rustig" af.

Hahaha oke, nee kende dat niet. Ik ben er dan ook totaal niet mee bezig dus hier geen programma's of tempen. :)
    Hoe is het nu met jou? En met de rest?

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik moet vandaag me innesteling hebben bij een cyclus van 28 dagen ;) Aangezien ik gestopt ben met anticonceptie en op 15 juni pas me eisprong had zou er pas de25e een innesteling kunnen plaatsvinden?

Ik heb al een week mega krampen in me buik. Krampjes rechts, krampjes links. Mijn (*)(*) doen echt auwie.... Maar ja ik heb het gevoel dat ik niet zwanger kan zijn....

Ben benieuwd wat je moet voelen met de innesteling... En of je het voelt. Heb overigens ook last van duizeligheid.

14. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    DPO = Days past ovulation.
    dus het aantal dagen na je eisprong, ook wel luteale fase.

groetjes Inge

15. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Kimzaa: Innesteling hoef je niet per se te voelen hoor, maar het kan wel. Volgens mij is de innesteling tussen de 5 en 10 dagen na de eisprong (weet ik niet zeker hoor)
    Kunnen je klachten niet te maken hebben met ontpillingsverschijnselen?

Inge: Thx

Hier nog steeds niet ongesteld, wel buikkrampen dus ga er nog steeds van uit dat het elk moment door kan komen.

16. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Update: ik ben ongesteld geworden!

Deel Deze Pagina