normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door belgischemama, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    bij mijn andere zwangerschappen ging het naar de grote wc moeilijk, deze zwangerschap al vant begin vlot, ben nu ruim 17 weken en er zijn dagen dat het eruit loopt gelijk water, is dat wel normaal? heb ook veel last van krampen. soms is wat hoofdpijn voor de rest voel ik me goed.

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Geen zwangerschap is hetzelfde, ook bij 1 en dezelfde vrouw.
    Zwangerschapshormonen hebben invloed op je darmen; je kan alleen pijn hebben, geen pijn maar alleen opgeblazen zijn, of diarree of obstipatie hebben.

Het kan dus best maar als het zo waterdun is, kan je lijf minder goed voedingsstoffen opnemen dus ik zou het even met de huisarts bespreken; misschien is er iets aan te doen.

3. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik heb precies hetzelfde als jij.
    Mijn verloskundige zei dat het veel voorkomt en helemaal niet erg is.

Dit staat op internet:
    Diarree
    De reden dat je tijdens de zwangerschap last kunt krijgen van diarree, is omdat de darmen zwaar onder druk komen te staan. De baarmoeder groeit en de darmen worden naar de zij- en bovenkant gedrukt. Soms kan het zo zijn dat je diarree krijgt nadat je iets gegeten hebt wat niet goed valt. Je darmen zijn gevoeliger en je weerstand is verlaagt door de zwangerschap.

4. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    Ok geen zorgen maken dan..

5. KimK

KimK Niet meer actief

Grappig dat je nu wel ineens positieve berichten kan googlen en bij jezelf alleen de negatieve dingen ziet ;)....

6. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Moet dit nou echt? Vind je dit nu echt nodig? Draagt dit bij aan de sfeer?

7. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Grappig he?! Toevallig had ik een soort gelijke vraag laatst hier. dus ik vertel haar wat mij werd verteld en wat ik toen gevonden had op google. Dus wat is nu je probleem? Dat ik angst heb betekent niet dat ik geen andere vraag kan beantwoorden.

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Helemaal mee eens ssaarr! The only way is up!
    Vasthouden hoor! Beetje positieve instelling helpt je de zwangerschap door.

9. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    puur hormonen die op je darmen werken ik heb ook problemen mee ik zit in een soort proces,,, dan gaat het goed , ik zit verstop ik ga aan de diarree en dat alles in een week ,, en dat begint elke week op opnieuw

ben nu 18 weken en nog niet vanaf dus ik neem aan dat dit de hele zwangerschap wel een knel puntje zal zijn ..

heb wel wat poeder gekregen voor de grote boodschap zodat de fase verstopt zitten wat makkelijk af gaat

het hoort er helaas bij even door zetten en accepteren dat je lichaam nu anders reageert . misschien je eten aan passen en kleine hapjes eten inplaats van grote maaltijden dat helpt mij om de hoge druk te verminderen

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    @TS; wel zorgen dat je goed blijft drinken, want ik denk inderdaad dat het gewoon door de zwangerschap komt, maar als het echt zo dun is moet je wel waken voor uitdroging.

11. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Dankje!

Deel Deze Pagina