Wij krijgen een tweede zoon. Onze zoon heet Lennox en we zijn nu op zoek naar net zo'n mooie aparte naam. Ik vind Fender, Seger en Parker heel leuk. Vl is er niet zo weg van. Die komt trouwens zelf niet met namen, dus hij mag van mijn lijstje kiezen straks . Ik hoor graag wat jullie leuke namen vinden die hier bij passen. We houden niet zo van namen als Bryan, Dylan, Jayden. Bedankt alvast!
Lennox & Meadow (meddo) Lennox & Maddox Lennox & Venice Lennox & Henrix Lennox & Maxon Lennox & Christoph Lennox & Wyatt Lennox & Ryder
Maddox erg leuk, maar iets teveel van hetzelfde. Maxon ook wel grappig, nog nooit gehoord, maar misschien iets te gekunsteld. Ik laat m ff bezinken. De rest niet zo leuk.
Morris, Travis, Julian, Florian, Roddick, Silvan, Stewart. Die laatste is de achternaam van Dave Stewart, die samen met Annie Lennox het duo Eurythmics vormde. Aan de ene kant wel grappig, maar misschien ligt het er te dik bovenop als je een muziekkenner bent?
Morris erg leuk, Silvan een wennertje.. De rest niet mij smaak, al is Stewart dan wel weer erg grappig.
Nog nooit gehoord. Wel leuk, we srpeken Lennox wel op zn hollands uit. en Maxon op zn hollands klinkt wat raar (claxon), dus denk niet dat dat hem wordt. Staat overigens wel op mn lijstje.. (dus het kan nog)
Nander, Leander, Fabian, Xavian, Viggo, Caspar, Connor, Kjell, Ferris, Finnley, Maxwell, Waylan, Aidan, Ephram, Trevor