eerst VBO daarna MBO (mode en kleding) heb 5 jaar in de dames mode gewerkt....wegens omstandig heden gestopt,en werk nu (voorlopig) in de keuken bij van der valk wel leuk hoor
Ik heb een mavo diploma... Ik heb toen verschillende dingen gedaan, kledingverkoper, bij de kruidvat gewerkt, schoonmaken en toen was ik het zat en ben ik de opleiding verzorgende IG gaan doen en die diploma heb ik behaald en ik werk nu in de zorg... Volgend jaar wil ik de opleiding activiteitenbegeleider niveau 4 gaan volgen....
Ik heb alleen mijn VBO niveau C diploma en volg nu intern op een Reisbureau een opleiding voor die papieren, en ik werk parttime op een reisbureau ...
ik heb tot mijn 17de Havo gedaan, daarna verhuist naar België en uiteindelijk ben ik niet veel met het diploma dat ik nu heb werk sinds 5 jaar bij de Zeeman
ik deed eerst vmbo administratie en daarna ging ik naar helpende zorg/welzijn.. diploma helpende gehaald.. toen over gegaan naar spw maar niet afgemaakt door zwangerschap en er niet 100% achterstaan... ik werk nu als helpende in een verzorgingshuis en ben aan het nadenken wat ik hierna wil doen...
Zoals ik dit zo lees, zijn er superveel meiden aan SPW begonnen maar hebben het niet afgemaakt (waaronder ik)
Ik studeer wel gewoon, maar ik heb een bijbaan als taxichauffeuse. Daar heb je ook geen opleiding voor nodig en het is superleuk!
Eerst vbo administratie gedaan (diploma behaald) toen mbo handel marketing 2 jaar (diploma behaald) toen mbo4 sjd(diploma behaald) Tijdens mijn baan bij de Rabobank heb ik ook een bank en verzekering diploma in the pocket waar ik erg blij mee ben Ik heb ook een nagelstyliste certificaat en een kapperscertificaat (avond uren gedaan) Nu ben ik begonnen als marokaanse bruidsstyliste en wil eventueel nog een marokaanse weddingplanner erbij gaan doen.. erggggg leuk en het verdiend enorm veel dus mij hoor je gelukkig niet klagen!
mijn moeder heeft geen diploma's en die werkt als servicemedewerker bij de ijsbaan in utrecht! en ze is er heel blij mee! (mijn moeder stamt nog uit de tijd dat meisjes niet mochten studeren 'want ze gaan toch trouwen' )