Ik heb nog nooit kleding besteld bij een mini in the box of Ali expres. Maar ik heb nu een hele leuke jas en jurk gezien en wil het gewoon eens gaan proberen. Maar hoe gok je nou je maat daar een beetje goed?? En ook met kinderkleding en zo? En ow ja, moet je aparte bestellingen doen om niet boven een bepaald bedrag te komen? Of doen ze dat zelf in aparte pakketten?
Kijkt naar vorm oogt het smal neem ik maat groter. Oogt het gróót dan neem ik die maat. Zoem gebruiken Touwtjes knoopjes rits en toch ook nog steeds mijn gevoel erbij.
Ook een tip als je via aliexpress koopt altijd even de commentaren lezen! Vaak uploaden mensen ook een foto van het kleding stuk! Kleding ziet er vaak ook anders uit dan het originele plaatje van aliexpress! Kleding valt vaak ook klein uit voor dames! Voor kinderen kun je er hele leuke kleding vinden! Maar ook daar goed na de maten kijken! Ik heb voor mijn zoontje een setje kleding besteld, er staat bij 7-9 maanden! Maar hij kan het van de zomer pas aan ( was ook de bedoeling) Dus kijk goed na de maten, en kijk bij de commentaren van andere
Dat doe ik ook. Ik bestel via de Ali expres app, en gebruik de maattabel. Heb in mijn notities op mijn mobiel mijn maten (cm) staan dus ik zie zo welke maat ik moet bestellen.
Ik zou zeggen kijk eens in dit topic, staan heel veel tips en adviezen in wat betreft het kopen bij winkels zoals Aliexpress http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/596300-verwachten-aliexpress.html En ja met kleding moet je jezelf opmeten met een meet lint en niet naar de maten kijken die je hier in Nederland hebt maar naar de CM's. De maten vallen daar namelijk totaal anders dan dat ze hier vallen omdat ze in China voornamelijk erg klein en dun zijn. Ik heb gemerkt dat ik met mijn maatje M/38 altijd bij Aliexpress aan een XL of zelfs XXL zit.