Voorweeen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Rabzy, May 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabzy

Rabzy Lid

Apr 15, 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Sinds een paar weken heb ik last van voorweeen maar al veel langer last van harde buiken. Nu heb ik sinds vannacht 2 uur veel last van een zeurende menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik wat gepaard gaat met erge lage rugpijn..heb ook steeds het gevoel dat ik naar de wc moet maar dat is dus niet zo..
    Ik kan het niet plaatsen wat dit precies is en herken het ook niet uit de vorige 2 zwangerschappen. Ik ben nu precies 38 weken zwanger en de kleine is al helemaal ingedaald...

Wie heeft hier nog meer last van?

2. Baby2016x

Baby2016x Lid

May 9, 2016
    57
    0
    0
    Ik lees mee want is bij mij vrijwel hetzelfde :D

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Zit er een ritme in? Of heb je er geen krampen bij?

4. lovelie

lovelie Actief lid

Oct 12, 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook verweken van je baarmoedermond zijn...dat is wat de vk mij vertelde bij die klachten...geeft echter geen indicatie voor hoelang het nog kan gaan duren...

5. anglca

anglca Actief lid

Oct 14, 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Ik heb het ook sinds een week, ondanks dat de VK zei dat ze al helemaal ingedaald is en vast ligt. Ik denk dat het inderdaad het verweken van de baarmoedermond is.

6. Rabzy

Rabzy Lid

Apr 15, 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet zo dat het komt en gaat maar het is continue aanwezig..
    Weet ook geen houding meer om te zitten / liggen

Wil ook niet de VK bellen voor iets onschuldigs, ben al voor vals alarm in het ziekenhuis geweest en wil dat niet nog een keer

7. Piewy

Piewy Actief lid

Aug 13, 2015
    310
    118
    43
    Als je twijfelt gewoon bellen daar zijn ze ook voor. Kunnen waarschijnlijk snel je een antwoord geven.

Mijn verloskundige zei altijd dat je beter te vaak dan te weinig kunt bellen

8. Piewy

Piewy Actief lid

Aug 13, 2015
    310
    118
    43
    Hoe gaat het vandaag met je?

9. Rabzy

Rabzy Lid

Apr 15, 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds hetzelfde helaas!
    Vannacht weer geen oog dicht gedaan en heel de dag met die pijn rondgelopen..ondertussen lijk ik wel een zombie 😁
    Morgen heb ik een controle staan en hopelijk kan m'n vk mij meer vertellen..zo kan ik ook niet doorlopen tot het eind en al helemaal niet zonder slaap

Share This Page