Geen onbezorgde zwangerschap... Wie ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MMMmeisje, May 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Hier iets ander verhaal.
    Bloeding op bloeding met 16 is mij verteld dat de kans groot was dat wij ons kindje gingen verliezen en dat ze pas gaan ingrijpen vanaf 24 wkn.
    Dit kwam door placenta preavia.. dik in angst.. paniek..
    Huilbuien. Volledige rust.. nu zijn we 7.5 week verder.. de rust werpt zijn vruchten af.. ukkie groeit.. geen bloedverlies meer. Buik rustig..

Ik kan me zo goed voorstellen dat je heel bang en emotioneel bent.. praat veel er over.. probeer je rust te nemen.. hele dikke knuffffd

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Ah hoop dat je placenta in de komende weken nog wat verder omhoog trekt.
    of ligt hij er zo ver voor dat dat niet meer kan?
    Hoop dat het goed blijft gaan in ieder geval!

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Ooooh wat een ellende :( je zeurt absoluut niet, ik ken deze angst maar al te goed. Je kunt er helaas weinig van zeggen, het kindje groeit goed of niet. Er is weinig wat je zelf kunt doen, op rust houden na.

Mijn kleine jochie had met 25 weken 400 gram ongeveer. Achterstand van 2 tot 3 weken (2 weken op hoofdje, 3weken op lichaam). Ook placenta insufficiëntie. Met 26 weken 430 gram, helaas kort daarop niet goed afgelopen. Bij mij was het 7 weken later ontdekt, met 20 weken was alles perfect zelfs en zat ie boven het gemiddelde wat groei betreft. Ben daar echt zo bang voor deze zwangerschap.

Ik vind hoe je het verwoord super knap. Ik ben ontzettend voor jullie aan het duimen. Dat je kleintje de eigen lijn maar mag volgen en dat alle onrust voor niks is. Sterkte meid!

p.s. zeuren doe je echt niet, dit is niet niks.

4. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Dank je wel...
    Jaa de kans dat hij optrekt is heel klein.
    Bij 20 wkn echo lag hij er helemaal totaal overheen..
    Maar we houden hoop 😆

Jij ook heel veel succes zal voor je duimen

Share This Page