Zeer pijnlijke onderbuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel26, May 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    He meiden,

Ff een vraagje..
    IK heb echt pijn in mn onderbuik! Het gevoel is alsof er een grote blauwe plek op mn onderbuik zit ( dit zit er dus niet) er is niets tegen aan gebotst ofzo.. maar tis zo ineens.. heb ook enorme steken!
    Is dit banden pijn? ik heb het in het begin wel gehad maar dit is wel ff erger!
    En mn buik blijft een beetje hetzelfde, was vandaag zelfs een stuk slanker als van de week, is dit normaal?er zit wel vaker verschil in maar nu leek ik niet eens meer zwanger!
    Miss is het iets wat in mn hoofd zit maar ach die zit ook vol met hormonen! :D
    Herkent iemand dit?
    Ik maak me verder geen zorgen, hartje klopt nog goed heb namelijk een dopler en dat is super...

liefs

2. Lily2006

Lily2006 Actief lid

Jan 14, 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik dénk dat je banden of buikspieren inderdaad even prostesteren. Rond die periode had ik ook veel onderbuikpijn. Heb je erg sterke onderbuikspieren? Ik heb sterke schuine buikspieren en heb daar nu ook echt last van.

Als het hartje nog lekker klopt zou ik me geen zorgen maken, de meeste buikpijnen hebben te maken met een heel logisch proces wat dan gaande is.

Helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, dus als je je er niet lekker bij voelt gewoon VK bellen. Waarschijnlijk kan ze je via de telefoon al geruststellen. Meestal adviseren ze een warme kruik o.i.d.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb er op t moment ook enorm veel last van.
    Varieert bij mij van dat ongigevoel, tot echt een soort gevoel alsof er een band wordt aangetrokken.
    Bij dat laatste krijg ik soms ook ineens een wat benauwd gevoel, dan moet ik ff diep zuchten.
    Trekt door naar mijn rug en liezen...erg vervelend!!
    Zelf bel ik morgen dan ook even de VK, gewoon ter geruststelling.

Moet wel zeggen dat ik vanaf t begin af aan veel last van krampjes heb.
    Erger als bij Eva

4. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Ik heb hetzelfde denk ik. Ik liep vanmorgen richting mijn werk en kreeg toch een spierpijn in mijn onderbuik. Moet zeggen dat het na een minuut of 10 wel minder werd. En nu voel ik het ook niet meer. Morgen naar de VK, als ik het voor die tijd weer voel ga ik even navragen wat het is bij haar.

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik zou direct de vk bellen
    het kan veel erger zijn dan bandenpijn !!
    Spreek uit ervaring maar ga hier het niet neerzetten
    want ik wil je niet onnodig ongerust maken maar bel die vk vandaag nog !

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben eigenlijk benieuwd of je nog gebeld hebt?

7. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ja maar die zei dat ze niet dacht dat er veel aan de hand was, echt bandenpijn omdat ik nogal strakke buikspieren heb. Moet volgende week op controle dus dan krijg ik weer een echo. Hartje klopt nog goed...

Gelukkig heb ik die erge pijn niet meer gehad, heb nu af en toe steekjes en merk dat ik niet meer een hele dag moet gaan shoppen of lopen.

Share This Page