vanaf maandag 3 maart weer te zien! wij gaan zeker kijken, ons meisje lag op de nicu in het wkz ten tijde van het filmen, ze hebben ons gevraagd om mee te doen met het programma maar dit wilden wij niet. Kleine Baby
Mooi programma maar ik denk dat ik het nu ik zelf zwanger ben wel even oversla. Zit volgens mij dan de hele tijd alleen maar te janken
Ik ga ook kijken... vind het altijd zo bijzonder mooi... Hebben het ook meegemaakt, dus je kunt je ook goed inleven... Ten tijde van de vorige serie was ik zwanger van onze derde... Onze tweede is te vroeg geboren, en mijn man vond het niks om de serie te kijken... Te bang dat we weer die ellende met de derde zouden krijgen! Gelukkig kwam die maar 4 weken eerder, dus nu kunnen we met een geruster hart kijken!
Dit wordt een nieuwe serie neem ik aan? Ik weet zeker dat ik het graag wil zien maar ook dat het niet verstandig is. Tijdens mijn eerste zwamgerschap zag ik een soortgelijke serie, opgenomen in limburg (mijn man wilde t per se niet zien) en vervolgens beviel ikzelf met 33 weken... De eerste keer kleine baby's grote zorgen was erop nadat ik zelf een prematurebaby had gekregen en heftig maar mooi om te zien. Veel herkenning. Nu ben ik opnieuw zwanger en best wel bang op opnieuw tevroeg te bevallen, dus het zou beter zijn om niet te kijken...of ik het kan....
@giebel, ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet trekt om te kijken na de vroeg geboorte van je 1e kindje.. ik ben zelf gestopt met kijken bij seizoen 1 omdat ik toen zwanger was van ons meisje en ik trok het niet ondanks dat ik toen nog niet wist dat mijn meisje te vroeg geboren zou worden. ik hoop dat je kleintje tot de 40 weken kan/mag blijven zitten!
Ik ga ook weer kijken , zag vandaag idd dat het er weer op komt. Alleen het komt erg laat , waarschijnlijk kijk ik het de volgende dag na mijn manlief het opgenomen heeft voor mij.
Jaa ik zag een tijdje geleden al het promo filmpje dat er weer een nieuw seizoen aan komt! Ik ga zeker weer kijken!
Ik zit al te janken als het voorstukje in de reclame voorbij komt. Ga t wel kijken, met heeeeeeeeeeeeeeeeel veel tissues bij de hand.
Bij mij ging het mis met de zwangerschap maar gelukkig na onzekere weken een goede afloop. Wel een vroeggeboorte. Dat eas tijdens de serie. Ik heb het een tijdje terug nog terug gekeken. Deze keer ga ik kijken en ons meisje ligt dan lekker te slapen.
Ik ga ook kijken. Een beetje herkenning (hoewel Luc natuurlijk niet zo vroeg werd geboren). Als ik zelf zwanger zou zijn weet ik niet of ik het wel zou kijken.
ik ga ook kijken, met een hele berg zakdoekjes ik vond de vorige reeks zo aangrijpend, maar ook mooi.