Hè wat vervelend zeg Jolien. Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Wel kan ik je zeggen dat toen mijn ongi uitbleef en ik bij de gyn was geweest, ik een receptje heb gekregen voor Duphaston. Ik heb het niet gebruikt omdat ik drie dagen later toch eindelijk vanzelf ongesteld werd. Heb je met de gynaecoloog gebeld vandaag? Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ja ik heb gelijk gebeld en stoppen! gaat gelukkig vandaag weer veel beter maar helaas nog geen ongi te bekennen.. Dus waarschijnlijk volgende week weer naar de gyn? echo? meer pillen? ik weet het niet?
Probeer anders de osteopaat eens: die kan je hormoonhuishouding een eind op gang helpen en op regel zetten.... www.osteopathie.nl
Nou IS ben idd ongi geworden maar niet zo hevig als ik had gedacht.. ben vandaag naar de gyn geweest en die heeft geconstateerd dat er geen cycte meer zit en alles er normaal uitziet.. Nu maar weer afwachten wat mijn lichaam doet en of er eitjes komen??? en wanneer? Ben bang dat ik nu toch echt eens moet beginnen te tempen.. Hoe gaat het met jou? Al sessies gehad bij de acupunctuur?
Ongi geworden zonder medicijn te gebruiken? Nou iig is het gelukkig weer op gaan gekomen. Wanneer moet je nu weer naar de gyn? Heb diverse sessie gehad bij de acupunctuur. Ben nu al twee weken niet geweest. Moest bellen als ik weer ongi was geworden, maar was dat de afgelopen ronde later dan normaal, omdat ik progesteron bolletjes heb gebruikt. Deze ronde ga ik niet naar de acupunctuur, want wij gaan een weekje naar Italië. Na de volgende ongi (hoop het niet natuurlijk), bel ik weer voor een nieuwe afspraak. En dan ga ik ook kruidenthee drinken. Jij verder nog geweest naar de acupunctuur?? Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Hi Jolien, hoe gaat het nu met jouw cyclus(sen). Zie dat je aan een nieuwe banner toe bent ..... ? Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!