Bloeding na verwijderen, bloeding of ongesteld?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MvLiam, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik heb mijn mirena op 28 december laten verwijderen.
    Nu heb ik vanaf 29/30 december tot december bloed verloren.
    Moet ik dat nu zien als een menstruatie of is zou dat gewoon van het verwijderen zijn geweest?

De huisarts zei dat ik wel even een dag een beetje bloed kon verliezen, maar 5 dagen bloedverlies (precies als mijn ongesteldheid normaliter) is dan toch wel erg veel?

2. maeke

maeke Lid

20 jan 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 18 December mijn mirena laten verwijderen. Ik had ook 2 dagen erna bloedverlies, duurde ongeveer 3-4 dagen? Is geloof ik ontrekkingsbloeding, komt (meestal) door het spiraaltje.
    Tot nu toe nog steeds niet ongesteld geworden alleen. Had wel hele erge buikpijn 17 Januari & veel slijmerige (sorry;) afscheiding erna, dus misschien dat het nu weer op gang komt allemaal?

3. veronika

veronika Niet meer actief

Ik had na verwijderen Mirena ook 4-5 dagen bloeding. Daarna gewoon precies op tijd weer ongesteld geworden, dus volgens de cyclus die ik had tijdens Mirena. De bloeding na verwijderen was dus echt "extra".

4. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    hier 3weken na het verwijderen pas ongesteld en na het verwijderen ook geen bloed verloren. Nu had ik voorheen altijd een cyclus van 28/29 dagen en nu een cycles van 33 dagen aan gehouden ben benieuwd of ik het een beetje goed heb ingeschat en of ik gewoon weer ongesteld ga worden (of in het beste geval niet natuurlijk...

Deel Deze Pagina