Vraag over de digitale clearblue test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door poessie1, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi,

Ik heb een test gekocht van Clearblue waarin in het venster "zwanger" of " niet zwanger" komt te staan.

Nu lees ik hier heel vaak, dat met het testen met andere testen, er vaak een vaag streepje verschijnt en je dan vaak alsnog in twijfel zit over het wel of niet zwanger zijn.

Nu vraag ik mij af, kan deze digitale test ook zo'n vage uitslag geven? Dat bijvoorbeeld het woord "niet" heeeel vaag in beeld komt?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Tja, waar je je al niet druk om maakt he :oops: , maar ik vroeg het me gewoon af!

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    nou nee, bij mij staat het er echt heel duidelijk, zowel eerst niet zwanger als de laatste keer zwanger.

Succes.

Karin

3. Niet meer actief

ik had met een gewone test een negatief en met CB digi juist posi! Het is een display en die verteld je of je zwanger bent of niet! Overigens kun je alleen de display aflezen en niet het staafje wat je erin stopt... dus als het nega is en het staafje heeft wel 2 streepjes, dan is het evengoed negatief!

4. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik sluit me aan bij gupsie. En de test geeft heel duidelijk de woorden aan hoor. Dus geen vage zwanger of niet zwanger, maar gewoon dikke vette letters ;) .
    Succes

5. staat heel erg duidelijk in beeld!

groetjes krulliewullie

succes...

6. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb vanmorgen getest, en er stond inderdaad heel duidelijk:
    Niet Zwanger :cry:

Ik had me nog zo voorgenomen om tot morgen te wachten...
    Als ik zondag nog niet ongesteld ben, dan nog maar eens testen!

Vreselijk he, dat wachten!

Deel Deze Pagina