ik had eergister een bruine afscdheiding vanmorgen een licht roze nu rood maar als ik me afveeg dan komen er kleine donkere rode stukjes mee verder niks heb last van me rug benen borsten worden groter en krijg zeg maar ook van die bultjes rond om me tepels en me tepels zijn rood en stukjes wit erbij heb een harde buik en toch vloei ik nu rood bloed heb geen ongesteltheidspijn en moest normaal morgen ongestelt worden de rugklachten ende rest houden aan kan ieman d zeggen wat dat is
dat is het juist me ongi is nooit zo ben dan gelijk hevig ongestelt en heb dan buikpijn nu niet en als ik afveeg het ik er stukjes heel donker bij en het lijkt op opgedroogt bloed wand het is nie zo nat als me bloed zelf
is dat niet je baarmoederslijm (waar je eitje zich in nestelt als je zwanger bent) wat word afgebroken?
Relax eens een beetje, je opent elke dag wel een topic,haha Maar goed, je wordt gewoon ongi. Ik heb precies hetzelfde als jou en tja denk dat ik morgen wel de duivels op bezoek krijg. Niet elke cyclus is hetzelfde.
Wat een vage vraag! Sorry, misschien ben ik niet helemaal netjes, maar kan je af en toe niet volgen. Wacht morgen gewoon even af.
pfff meid......chillen!ik las al drie of vier topics van jou?haha is normaal dat je je af en toe vragen stelt maar je kan er echt wel iets teveel mee bezig zijn ook hoor je menstruatie kan idd veranderen na het stoppen van je pil. je lichaam ligt even in de knoop en is vanalles aan het regelen. mss kan je eens goed rondkijken in boeken en op internet hoe het allemaal in mekaar zit,zal je mss geruster van worden succes alvast