Ik snap even niet zo goed hoe mijn lichaam werkt op dit moment. We zijn nu voor de eerste ronde bezig en ik moest dinsdag ongesteld worden. Ik wordt altijd precies twee weken na mijn eisprong ongesteld. De nacht van maandag op dinsdag werd ik wakker door hele erge krampen in mijn buik, ik moest plassen en merkte dat ik veel slijm had bij het afvegen (sorry..). Dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden want dat heb ik meestal. De volgende ochtend nog niks behalve een beetje bruin bij het afvegen, verder niks, zelf geen inlegkruisje nodig. Dat was gisteren ook nog zo en vandaag merk ik dat ook het bruin al zo goed als weg is. Ik heb gisteren een testje gedaan en die was negatief, ik ben dus niet zwanger maar waarom word ik dan niet ongesteld? Dit was de eerste ronde pas maar hiervoor heb ik nooit gehad dat ik niet echt ongesteld werd. Iemand hier ervaring mee misschien?
ik heb een beetje hetzelfde als jou.. ik ben altijd gewoon regelmatig ongesteld, behalve nu. heb al vanaf mijn eisprong krampen in mijn buik, en nu nog steeds een ongi gevoel, maar nog steeds niks te bekennen, getest maar negatief.. raar he ! ik ga morgen een andere test doen, van de kruidvat eigen merk (mocht ik nog niet ongesteld zijn) mischien moet jij ook nog een test doen van een ander merk voor de zekerheid ?
Ja ik had die van Clear blue gedaan, omdat ik had gelezen dat die wel betrouwbaar waren hier. Ik denk dat als ik zondag nog niet ongesteld ben geworden dat ik dan nog een testje doe. Ik heb trouwens ook wel krampen in mijn buik gehad, alleen wel vroeger dan normaal voor mijn menstruatie. De afgelopen dagen heb ik op die ene keer kramp 'snachts na nergens last van gehad. Ik hoop voor jou dat je ook snel van die onzekerheid af bent (en dat je volgende test positief is natuurlijk).
Clear bleu is idd wel betrouwbaar maar ik lees dat kruidvat eigen merk testen heel gevoelig zijn en dus eerder het HCG kunnen testen. die krampen had ik ook al heel vroeg, nu dus nog steeds, ik maar denken dat ik ongesteld ga worden, hoor ik net van iemand die zwanger is dat ook zij die krampen had.
ik had ook eerst bruine afscheiding en de dag erna licht roze en de volgende dag is me menstruatie eerder gekomen ineens had ook geen menstruatie pijn haast in me buik en normaal wel dus ja zwanger hoef niet dus wacht nog maar ff af het kan ineens komen