Hoi, Beetje moeilik om zo kort te omschrijven wat ik wil vragen. Ik ben op 29 oktober bevallen. Zij is nu 7 maanden en 2 weken. Ik heb tot 7 maanden borstvoeding gegeven. Ik ben nu sinds een weekje helemaal afgebouwd en heb nu ook mijn ei (heb ovutesten gedaan, voel het heel goed en heb van dat slijm). We hebben wel sx gehad, doen we sowieso wel paar keer per week. Vandaag had ik dus die positieve ovutest. Maar heb dat slijm al wat langer en gisteren was de test bijna positief. Voor de duidelijkheid trouwens: wij willen heel graag een tweede kindje, ik ben dan ook heel blij dat dan nu na 7 maanden eindelijk mijn ei er is. Maar ik ben dus ook nog niet ongi geweest...nu bedenk ik me: is het wel zo verstandig om te vrijen nu....ik had eerst altijd zoiets van: eerst ongi worden en dan gaan we er helemaal voor. Is het heel slecht of gevaarlijk eigenlijk om nu zwanger te worden? Ik ga er natuurlik niet meteen vanuit hoor, maar het kan natuurlijk ook meteen raak zijn (werd vorige keren erg snel zwanger maar heb 2 mk gehad, was voor Demi) Ik weet dat als je voor de ovulatie sex hebt gehad je zwanger kan worden omdat zaadcellen lang kunnen overleven in vruchtbaar slijm, dus paar dagen voor ovulatie. Hebben gisteren en woensdagavond sx gehad. Ik weet het even niet zo goed: willen dolgraag echt aan de klus hoor maar misschien kunnen we beter eerst wachten tot die eerste ongi, of zou het geen kwaad kunnen?Dus dat het een mk veroorzaakt ofzo of iets anders? Liefs Sylvia ps. iemand misschien ervaring hiermee, meteen zwanger geworden zonder ongi?
Ik heb geen ervaring met zwanger worden zonder ongi, maar kan me niet voorstellen dat het kwaad kan. Het kan hooguit zijn dat je baarmoeder misschien nog niet helemaal ok is, maar dan zou zo'n eitje nooit innestellen. Maar je hebt geen goede of slechte eitjes. Er rijpt er gewoon eentje. Hoop dat je hier iets mee kunt, en hopelijk ben je snel weer zwanger!
Hoi Suzie, bedankt voor je reactie! Ik hoef me er dus niet zo druk om te maken, omdat we dus wel sx hebben gehad en ik binnen nu en 48uur ofzo mijn ei verwacht (vandaag positieve ovutest) Bedankt nogmaals! Liefs Sylvia
Thanx lammetje Dacht daar vandaag steeds aan..nouja, het zal wel niks uitmaken dan. verwacht ook helemaal niet dat het meteen raak is, juist niet zelfs,maar toch, het kan wel raak zijn al. Vanavond kijken we dus of we kunnen klussen Wel grappig, zit al steeds te denken aan hoe we het kunnen vertellen als Demi een brusje krijgt, superleuk! Maar zal nog wel een tijdje duren denk ik. Spannend is het wel! Liefs Syl
tuurlijk is het reuze spannend meid het is ook heel bijzonder een baby! Ik wens je veel klusplezier toe en veel succes op de wachtbank vind het kei leuk om je dit eindelijk te kunnen zeggen het is je gegunt meid!
Bedankt lammetje! Vind ik erg lief van je! Ik hoop ook echt dat jij ook snel echt aan de klus kan, had eerlijk gezegd wel gehoopt dat wij beiden rond dezelfde tijd ei zouden krijgen//eerste ongi zouden hebben. Mijn duimen blijven draaien voor jou! Liefs Syl
thanks ik hoop ook dat we in de zelfde maand zwanger worden zou wel heel leuk zijn om samen te kunnen blijven kletsen! Het is wel reuze spannend allemaal hoop dat je een goede cyclus hebt nu je weer een sprong hebt hoop dat je goed geklust hebt en het snel raak zal zijn voor je!