Ik had ook een vraagje. Ik ben op 28 juni gestopt met de pil, eerste maand allerlei rare klachten gehad, zoals pijnlijke borsten, misselijk, overmatig slijmverlies e.d. na 35 dgn ongesteld geworden. Vervolgens na 22 dgn ongesteld geworden. Deze menstruatie stopte niet en na 15 dgn heeft de HA provera gegeven op 7 september. Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geworden. Vorige week inwendig onderzoek gehad en daarna inwendige echo gehad omdat ze dachten wat er wellicht een cyste in de eierstokken zat. dat blijkt nu niet het geval te zijn. Over 2 weken moet ik opnieuw een zwangerschapstest doen en anders bij de HA of gyn om iets van opwekkers gaan vragen. Nu zei de verpleegkundige in het ziekenhuis dat er vocht in mijn baarmoeder zat. Weten jullie wat dat is? En krijg je van dieopwekkers wel een eisprong, kan ik dan wel zwanger worden?
Hoi Miccie, van een cyclusopwekker krijg je eerst bloedverlies en dan inderdaad a.h.g.i gewoon weer een eisprong. Het vocht dat in je baarmoeder zit zal waarschijnlijk een beetje bloed zijn dat nog niet naar buiten is gekomen of heel misschien is het een begin van een zwangerschap. Helaas nog afwachten dus! Groetjes Brigitte