Geen ontbijt meer kans op meisje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendyp, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :) :) :) :) Uhm tja, ik at gewoon eigenlijk nooit smorgens ;). Dus is eigenlijk best knap van mij ;).
    Even een edit, ik heb een nieuwe theorie bedacht ;). Onze tweeling is een twee-eiige tweeling (logisch met een meid en een jongen). Het kan dus zijn dat de ene eicel een dag later vrij gekomen is als de andere. Misschien dat de eicel waar ons zoontje uit is ontstaan toevallig net een dag is geweest dat ik wel gegeten heb? Haha!

Maar even serieus, ik denk eigenlijk dat het gewoon net zoeits is als via de datum/maand van conceptie gaan kijken of het dan een meisje/jongetje moet zijn. Gewoon soort van gokken zegmaar! Allicht dat het soms 'goed' is en soms 'fout' is. Dus er zijn vast meiden die niet eten smorgens en idd een meisje krijgen. En er zijn er vast ook genoeg die niet eten smorgens en een jongetje krijgen.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik ontbijt ook zelden of nooit ik krijg het niet we, maar wij krijgen een jongen! :)

3. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja en zo zijn er zoveel van die verhaaltjes,
    moedernatuur bepaald zullen we maar zeggen.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Inderdaad, dat vind ik dus ook! Enne dat is maar goed ook denk ik!
    (sommige uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    ik ontbijt ook nooit (wel tijdens de zwangerschap) en heb een echte knul gekregen.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

ik ontbijt ALTIJD en krijg een meid...

Meiden, die idiote bakerpraatjes nemen we toch niet echt serieus he? ;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik ontbijt werkelijk altijd en heb een meisje.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

idd, het geslacht wordt door de man bepaald ;)

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ontbijt altijd en als het goed is krijgen wij wel een meisje ;)

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb al veeeeel onzin gehoord maar dit is geweldig grappige onzin :confused: 8) :D ik lig hier dubbel van het lachen dat er nog iemand is die dat geloofd ook. meisjes krijgen is helemaal geen kwestie van wel of niet eten sochtends.( niet eten is zelfs heel slecht trouwens. )de man bepaald het geslacht dus het heeft er niks mee te maken dat mama niet eet. voor de ongelovigen. ik eet aaaaaaaltijd s' ochtends en ik heb een zoon :) ENNNN een dochter :) :p :D :D :D :D :D :D wat een humor dit topic.

11. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Het blijkt inderdaad te maken te hebben met hoeveelheid energie de moeder binnen krijgt. Een zoon dragen is blijkbaar zwaarder voor de moeder dan een dochter dragen, dus iemand die niet ontbijt krijgt daarom een dochter, is de theorie. Het lichaam staat vaker in de "spaarstand" en daardoor maakt de vrouw de omgeving van de eicel minder toegankelijk voor mannelijk zaad....

Nou ja, waar of niet, ik ontbijt nooit, (nu wel tijdens de zwangerschap) en krijg een meisje!

12. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hihihi, ik moet altijd zo lachen om dit soort bakerpraatjes, maar goed, hier dus iemand die 's ochtends flink bunkert en toch een dochter krijgt :) Niet waar dus.

13. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    lekker ontbijten hoor, deed ik ook en het was toch een meisje. Ik droeg ook heel erg naar voren en iedereen oorspelde dat het een jongen werd.. hahahaha dus niet!

14. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik eet ook nooit ontbijt totdat ik wist dat ik zwanger was, maar krijg echt een jongen en draag me kind ook naar voren...

Dus ik geloof er niet zo in...

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ontbijt nooit en ik krijg toch echt een jochie hoor

16. Dora2003

Dora2003 Lid

13 feb 2008
    64
    0
    0
    Ik ontbijt altijd en heb een meisje gekregen. Nu ben ik weer zwanger maar ik weet nog nog niet wat het gaat worden.

En idd....de man "bepaald" het gelacht!

Groetjes, Dora

17. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ik ontbijt echt iedere dag (ook in het weekend). Zwanger van een meisje. Bovendien ik zou zo zeggen súper ongezond vooral als je zwanger bent om niet te ontbijten.

18. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Dus.....
    ALS het al geen vette onzin is, dan zou het alleen gelden tijdens of voor de bevruchting he. Vlak daarna ligt het geslacht echt al vast hoor! Dus alle meiden die het hebben over het ontbijten TIJDENS de zwangerschap: Dat doet er echt niet toe hoor.

En for the record: ik ontbijt niet vaak maar als we weten wat het wordt, zal ik het nog even laten weten.

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Sorry maar daar geloof ik helemaal niet in, bepaald een man het geslacht niet?

20. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Haha leuk ik moet er altijd zo om lachen dat mensen dit soort dingen geloven. En als het toevallig zo is, hoe toevallig is het dan?50% kans he...

Deel Deze Pagina